12
با امضای تفاهمنامه همکاری بین ایران و نروژ

زمانی‎نیا: فعالیت‎های مطالعاتی و توسعه‎ای در خزر شتاب می‎گیرد

زمانی‎نیا: فعالیت‎های مطالعاتی و توسعه‎ای در خزر شتاب می‎گیرد
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت اظهار کرد: با امضای تفاهمنامه همکاری بین ایران و نروژ فعالیت‎های مطالعاتی و توسعه‎ای در خزر شتاب می‎گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، امیرحسین زمانی نیا در مراسم امضای تفاهمنامه بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت ORG نروژ با اشاره به اینکه این نخستین قدم در مسیر همکاری میان NIOC و ORG نروژ است، افزود: شرکت های نروژی دیگری نیز هستند که با شرکت ملی نفت همکاری می کنند و مشارکت طولانی مدتی را در حوزه اکتشاف و توسعه نفت و گاز شکل داده اند.

 
وی با اشاره به اینکه امضای این تفاهمنامه نشانه ای از اعتماد بین دو طرف است، گفت: امیدوارم این اعتماد و همکاری ادامه یابد و به یک برنامه عملیاتی تبدیل شود.

زمانی نیا اظهار کرد: تمام فعالیت هایی که در حوزه دریای خزر انجام داده ایم، تنها مقدمه ای برای فعالیت های بیشتر بوده است، چون بیشترین توجه ما به میادین نفتی و گازی واقع در جنوب ایران بوده و این آغازی خوب برای توسعه در خزر است.

بر اساس این گزارش، تفاهمنامه همکاری بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت ORG نروژ برای مطالعه توسعه میدان سردار جنگل و بلوک های اکتشافی 24، 26 و 29 دریای خزر عصر سه شنبه (۹ آبان 1396) امضا شد.

۱۰ آبان ۱۳۹۶
کد خبر : ۱,۲۴۲

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.