12
به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

در نشست صمیمانه مدیرعامل نفت خزر از کارکنان روابط عمومی تقدیر شد

در نشست صمیمانه مدیرعامل  نفت خزر از کارکنان روابط عمومی تقدیر شد
به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، در نشستی صمیمانه کارکنان روابط عمومی شرکت نفت خزر با مدیرعامل و مدیران شرکت دیدار نمودند.

دکتر علی اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر ضمن تبریک به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، به بیان دیدگاه ها و تشریح الگوهای ساختاری روابط عمومی پویا با توجه به نیاز کنونی سازمان ها پرداخت و اظهار داشت: روابط عمومی دروازه ورود و زبان گویای سازمان است و در این راستا رسالت خطیری را در جهت پیشبرد و تعالی اهداف سازمان بر عهده دارد.

وی گفت: یک روابط عمومی هوشمند روابط عمومی است که توجه ویژه ای به منابع انسانی در سازمان داشته باشد و بتواند با ایجاد تعامل دو سویه و با بهره گیری از نظرها و توانمندی های کلیه افراد سازمان به عنوان ظرفیتی قابل توجه، در پیشرد فعالیت ها و برنامه های سازمان تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل شرکت نفت خزر با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی در تحقق اهداف سازمان افزود: امروزه روابط عمومی به عنوان عنصری تاثیرگذار در تصمیم گیری ها، اجرای برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان مبدل گردیده است و ملزم به بهره گیری از شیوه های نوین شناسایی و برقراری ارتباط با مخاطبان می باشد. وی مخاطب محوری، تاثیرگذاری، انتقادپذیری، تعامل، خلاقیت، ایده پردازی و آینده نگیری را از خصوصیات یک روابط عمومی پویا برشمرد.

اصولی در پایان با قدردانی از همکاران واحد روابط عمومی به منظور انجام فعالیت ها و انعکاس مطلوب دستاوردهای شرکت اظهار داشت: باید با برنامه ریزی و آینده نگری صحیح، اقدامات و فعالیت های شرکت نفت خزر ثبت و مستندسازی گردد و با تلاش همه همکاران و به خصوص همکاران واحد روابط عمومی نسبت به اطلاع رسانی مطلوب تر و اثرگذار در این حوزه خطیر از صنعت نفت کشور به بالندگی و شکوفایی لازم برسیم.

در این مراسم که با حضور مدیران و روسای شرکت برگزار شد از وب سایت جدید شرکت نفت خزر نیز به طور رسمی رونمایی گردید.

در پایان این نشست کارکنان واحد روابط عمومی در فضایی صمیمی به بیان دیدگاه ها و تشریح فعالیت های این واحد در یکسال گذشته پرداختند و مدیران شرکت نیز نقطه نظرات خود را در جهت پویایی و اثرگذاری بهتر روابط عمومی بیان نمودند.

شایان ذکر است با توجه به محدودیت های کرونا کارکنان روابط عمومی مستقر در منطقه عملیاتی خزر از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه حاضر بودند و به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۶۸۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.