12
در جلسه اعضاء هیئت مدیره

مراسم تودیع و معارفه معاون مدیرعامل نفت خزر برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه معاون مدیرعامل نفت خزر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، مراسم تودیع محمود نیکوسخن و معارفه مهرداد اکبری بعنوان معاون مدیرعامل شرکت نفت خزر با حضور اعضاء هیئت مدیره برگزار شد.
دکتر اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر در این جلسه از زحمات آقای محمود نیکوسخن که در سال های گذشته عهده دار مسئولیت معاونت مدیرعامل این شرکت بودند و به افتخار بازشنستگی نائل گردیدند تقدیر و تجلیل کرد و گفت: وظیفه داریم حرمت و کرامت مدیران ارزشمندی همچون آقای نیکوسخن که بهترین سال‌های عمرشان را در راه خدمت به صنعت معظم نفت کشور صرف کرده‌ و در این دوران حساس ترین و پر مسئولیت ترین وظایف کلان مدیریتی را عهده دار بودند حفظ کنیم و تجربه ارزشمند آنان به نسل جوان در این صنعت منتقل نماییم.
دکتر اصولی اظهار داشت: بر این باوریم که بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است. وی تصریح کرد، تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان یکی از باورهای دینی، فرهنگی و تمدن غنی ایران اسلامی می باشد که بهره مندی از تجربه این عزیزان می تواند راهگشا و مکمل تحرک و بالندگی برای جوانان باشد.
اصولی در پایان از زحمات و تلاش های محمود نیکوسخن قدردانی و با معرفی مهندس مهرداد اکبری به عنوان معاون مدیرعامل جدید شرکت نفت خزر گفت: برای مهندس اکبری در سمت جدید آرزوی توفیق دارم و امیدوارم با تعامل و همکاری در کنار یکدیگر بتوانیم به اهداف متعالی شرکت نفت خزر در شمال کشور دست یابیم.
در این مراسم مهندس اکبری معاون مدیرعامل شرکت نفت خزر ضمن تشکر و تقدیر از آقای نیکوسخن اظهار داشت: با رهنمودهای ارزشمند مدیر عامل و تعامل با همکاران از هیچ کوششی در جهت پیگیری اهداف شرکت نفت خزر فرو گذار نخواهم کرد و امیدوارم بتوانیم پروژه های مهم اکتشافی دریای خزر و استان های ساحلی را با قدرت و انرژی بیشتری پیش ببریم. 
شایان ذکر است مهندس مهرداد اکبری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی دریا از دانشگاه صنعتی شریف می باشد. ایشان پیش از این کارشناس آموزش شرکت ملی نفتکش، مدرس دوره های تخصصی شرکت ملی نفتکش، رئیس امور اجرایی و مهندسی شرکت نفت خزر، رئیس کمیته فنی و بازرگانی و عضو هیئت مدیره نفت خزر را درسوابق کاری خود داشته است. 
در پایان این نشست صمیمانه توسط دکتر سید عماد حسینی رئیس هیئت مدیره و دکتر علی اصولی و سایر اعضاء از آقای محمود نیکوسخن که به افتخار بازنشستگی نایل آمدند تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۶۸۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.