12
در راستای تبیین سیاست های جدید کاری

مهندس کمالی در اولین جلسه با مسئولین نفت خزر اولویت ها و سیاست های جدید کاری را تشریح کرد

Meeting with managers
مهندس مراد کمالی مدیرعامل جدید شرکت نفت خزر در اولین جلسه خود با مدیران و روسای شرکت نفت خزر سیاست ها و برنامه های اولویت دار این شرکت در حوزه خزر را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، در نشست مهندس مراد کمالی مدیر عامل جدید شرکت نفت خزر با اشاره به بسترهای ایجاد شده در این شرکت و تجربیات و دانش بدست آمده توسط متخصصان نفت خزر در حوزه آب عمیق، گفت: باید هر چه سریعتر برای تسریع در فعالیت های صنعت نفت در حوزه خزر با نگاه توسعه ای در این حوزه و بهره مندی از ظرفیت های موجود برنامه ریزی نماییم.  
مهندس کمالی اظهار داشت: در حکم انتصاب اینجانب 10 مسئولیت اصلی مورد تاکید قرار گرفته که این وظایف سرلوحه کاری شرکت نفت خزر خواهد بود. وی با تاکید بر اهمیت الزامات مورد نظر اعم از اکتشاف در ساختارهای خزر جنوبی، تعمیر و بهسازی سکو و شناورها، افزایش ایمنی، مدیریت دانش، غنی سازی ساختار سازمانی، حفظ جایگاه وکرامت سرمایه انسانی و کاهش هزینه ها، افزود: هرگونه تغییر و تحول در مدیریت های سازمان بنا به ضرورت و نیاز سازمان صورت میگیرد و در خدمت همه همکاران تلاشگر هستم و از همه ظرفیت ها در چهارچوب شرح‌ وظایفمان استفاده می کنیم تا بتوانیم در انجام وظایف انشاءالله کوشا باشیم و با همکاری و همدلی بتوانیم در مسیر اهداف تعیین شده صنعت نفت در شمال کشور گام برداریم. 
مدیرعامل شرکت نفت خزر در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: آنچه که صورت گرفته جای تقدیر و قدردانی بسیار دارد و برای صیانت از دستاوردهای حاصله باید با ایجاد رویکرد جدید بر اساس سیاست های کلان شرکت ملی نفت و همراهی برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران با تشکیل کارگروهی ویژه به منظور انجام فعالیت های توسعه ای در دریای خزر گام برداریم. 
مهندس کمالی در پایان با اشاره به شرایط بسیار مطلوب و روحیه قابل تحسین مدیران،کارشناسان و متخصصان در سطح شرکت نفت خزر اظهار امیدواری نمود همه باید تلاش کنیم تا در قالب شرح وظایف و برنامه ابلاغی شرکت ملی نفت به شرکت نفت خزر انجام وظیفه نمائیم و با تعامل و تلاش بیش از پیش و استمداد از الطاف الهی بتوانیم در اهداف متعالی صنعت نفت برای کشور و مردم شریف ایران و خطه شمال کشور باعث افتخار و خیر و برکات باشیم.  

 

نشست مهندس کمالی با مدیران

 

نشست مهندس کمالی با مدیران

 

نشست مهندس کمالی با مدیران

۱۹ آبان ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۷۴۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.