12

پیام خداحافظی دکتر علی اصولی با کارکنان شرکت نفت خزر

پیام خداحافظی دکتر علی اصولی با کارکنان شرکت نفت خزر
علی اصولی در پیامی از کارکنان شرکت نفت خزر تشکر و خداحافظی کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر پیام خداحافظی دکتر علی اصولی به شرح زیر می باشد:

 

همکاران ارجمندم
در نزدیک به یک دهه که در کنارتان سپری شد لحظاتی سرشار از شادی، دلهره و امید را تجربه کردم و شاهد اشتیاق شما به کار بودم که موجب خلق دستاوردهای فراوان برای میهن عزیزمان و صنعت نفت در شمال کشور شد. 
ستایش پروردگارم را که چنین فرصتی برایم مهیا ساخت تا در شرایطی ویژه، سخت و دشوار، با تمام محدودیت ها و فراز و نشیب ها به موفقیت های بزرگی نائل شدیم که در تاریخ صنعت نفت بعنوان برگ های زرین به یادگار خواهد ماند. انتقال دانش و فناوری پیشرفته در آبهای عمیق، مدیریت و راهبری بزرگترین سکوی حفاری نیمه شناور ایران امیرکبیر در پهنه آبی دریای خزر، ساخت و راهبری شناورهای کاسپین، کشف نفت در میدان سردار جنگل برای اولین بار در عمق ٨٠٠ متر از بستر دریا، بهره گیری از شرکت های دانش بنیان و دیگر مراکز دانشگاهی کشور، وارد شدن به باشگاه فناوری و حفاری در آبهای عمیق و ... از این نمونه اند. بی شک بی ریائی، غیرت، حمیت و همراهی که داشته اید در این افتخار آفرینی ها نقش بسزایی داشته است. 
در این لحظات لازم دیدم فرصت را مغتنم شمرده، مراتب تشکر و قدردانی خود را از تک تک شما همراهان در شرکت نفت خزر اعلام نمایم.
از محبت های بی دریغ و کردار نیک شما همین بس که دعای خیرتان بدرقه راهم باشد. 
امیدوارم با تداوم تلاش ها و همراهی، مدیریت جدید را در شکوفایی و خلق دستاوردهای فراموش ناشدنی و خاطره انگیز در پهنه شمال کشور و دریای خزر یاری نمایید.
موفق و شادکام باشید.
علی اصولی 
آبانماه ١٤٠٠ خورشیدی
۱۹ آبان ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۷۴۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.