12

پیام مدیرعامل شرکت نفت خزر به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

message from head manger
مدیرعامل شرکت نفت خزر در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل "بسیج مستضعفین" را به همکاران محترم شرکت نفت خزر و بسیجیان عزیز تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، مهندس مراد کمالی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را گرامی داشت.
در این پیام آمده است:
گرامیداشت هفته بسیج در واقع نمایش قدرت و توانمندی های تحسین برانگیز غیور مردان و زنانی است که توانستند در همه عرصه ها  خصوصا در دوران دفاع مقدس، داوطلبانه و بی هیچ ادعایی روزهای سخت جنگ را غیرتمندانه پشت سر گذارده و در برابر بی رحم ترین دشمنان این سرزمین سینه سپر کنند تا مایه افتخار و سربلندی اسلام، انقلاب و کشور باشند.
دفاع مقدس، تصویری شفاف و روشن از تفکر بسیجی است و تکریم بسیج، پاسداشت مروت و جوانمردی و تضمینی بر آینده سرافراز این مرز و بوم می باشد.
 آنچه مسلم است اینکه؛ همت و تفکر بسیجی تنها مختص به دوران جنگ نبوده و در همه عرصه ها تا آنجا که در هر پیش آمدی شاهد حضور موفق و نقش بی بدیل بسیجیان در وقایع مختلف کشور بوده ایم.
هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی است.  
اینجانب به نوبه خود فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان دریا دل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان گرامی کشور و همکاران گرامی در شرکت نفت خزر تبریک می گویم و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان(عجل الله) در راستای‌ منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.  
مراد کمالی
سرپرست مدیریت عامل شرکت نفت خزر
۱ آذر ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۷۴۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.