12
مهندس مراد کمالی

مدیرعامل شرکت نفت خزر از منطقه عملیاتی و سکوی ایران- امیرکبیر بازدید کرد

مدیرعامل شرکت نفت خزر از منطقه عملیاتی و سکوی ایران- امیرکبیر بازدید کرد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، مهندس مراد کمالی مدیر عامل شرکت نفت خزر از منطقه عملیاتی، اسکله و سکوی ایران- امیرکبیر در مازندران بازدید و در جلسه با کارکنان از زحمات کلیه همکاران که با تلاش و تخصص پایه های این شرکت را استوار و پا برجا نگه داشته اند صمیمانه تشکر و قدردانی نمودند و اظهار داشتند: اولویت ما نگاه ویژه به نیروی انسانی است که سرمایه بسیار بزرگی در هر کشور محسوب می شود.
مهندس کمالی با بیان اینکه اولویت ما در نفت خزر نیروی انسانی خدوم و متخصص است که جزو سرمایه بسیار ارزشمندی در هر کشور محسوب می گردد گفت: همه ما باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشیم و به وظایفمان متعهد باشیم تا هدف اساسی ما که همانا خدمت به کشور و سربلندی صنعت نفت می باشد را محقق کنیم.
مدیرعامل شرکت نفت خزر اظهار داشت: منطقه عملیاتی نفت خزر باید در آینده نزدیک جزو مناطقی قرار گیرد که بحول قوه الهی بعد از انجام فعالیت های اکتشافی، بخش های مختلفی برای پیشبرد اهداف  توسعه و تولید در شمال کشور در آن ایجاد شود و این مهم جز با همدلی و همکاری کارکنان شرکت نفت خزر به نتیجه نخواهد رسید.
امیدوارم با همدلی، تلاش و همت شما کارکنان خدوم و متخصص نفت خزر در این حوزه خطیر و حساس بتوانیم افتخارات بزرگی در حوزه انرژی برای کشور رقم بزنیم و در این راستا همواره باید به خاطر داشته باشیم سکوی ایران- امیرکبیر از ابعاد مختلف داخلی و بین المللی، به عنوان نماد ملی صنعت نفت در دریای خزر محسوب می شود و باید با همت و تلاش متخصصان شرکت نفت خزر در حفظ و نگهداشت این دارایی ارزشمند که باعث اقتدار و افتخار ملی است کوشا باشیم و آن را به خوبی به نسل های بعدی منتقل کنیم. 
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشتند: ما یک شرکت عملیاتی نفت و گاز هستیم و همانطورکه مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران هم بیان داشتند محوریت در حوزه بالادستی نفت و گاز در منطقه شمال کشور، شرکت نفت خزر می باشد و بخش های دیگر باید در پیشبرد اهداف صنعت نفت در شمال کشور با این شرکت هم افزایی و همکاری داشته باشند تا بتوانیم بعد از فعال کردن تولید نفت و گاز ، ضمن ایجاد اشتغال درون زا و پایدار  در توسعه اقتصادی منطقه و کشور برگ های زرینی در تالار افتخارات صنعت نفت به یادگار بگذاریم. 
مدیرعامل شرکت نفت خزر در ادامه گفت: صنعت نفت یک تشکیلات جهادی، انقلابی و تخصصی می باشد و اظهار داشتند من نیز به عنوان یک سرباز معتقدم که باید بر خط ولایت و مرام و مردانگی شهدای عزیز استوار بود تا بتوانیم به اهداف عالیه در این خطه زرخیز برسیم.
شایان ذکر است مدیرعامل شرکت نفت خزر در این سفر از منطقه عملیاتی، اسکله و سکوی ایران- امیرکبیر در دریای خزر بازدید و ضمن گفتگو با مدیران و کارکنان عملیاتی از نزديک در جریان آخرین روند فعالیت ها قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت نفت خزر از منطقه عملیاتی و سکوی ایران- امیرکبیر بازدید کرد1

 

مدیرعامل شرکت نفت خزر از منطقه عملیاتی و سکوی ایران- امیرکبیر بازدید کرد2

 

مدیرعامل شرکت نفت خزر از منطقه عملیاتی و سکوی ایران- امیرکبیر بازدید کرد3

 

مدیرعامل شرکت نفت خزر از منطقه عملیاتی و سکوی ایران- امیرکبیر بازدید کرد4

 

مدیرعامل شرکت نفت خزر از منطقه عملیاتی و سکوی ایران- امیرکبیر بازدید کرد5

 

مدیرعامل شرکت نفت خزر از منطقه عملیاتی و سکوی ایران- امیرکبیر بازدید کرد6

 

مدیرعامل شرکت نفت خزر از منطقه عملیاتی و سکوی ایران- امیرکبیر بازدید کرد7

۲ آذر ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۷۴۹

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.