12

پیام مدیرعامل شرکت نفت خزر به مناسبت گرامیداشت روز نیروی دریایی

message from head manger
مهندس مراد کمالی هفتم آذر ماه، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به دریادلان عرصه دفاع و صیانت از این مرز و بوم تبریک گفت .
متن این پیام بشرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
هفتم آذرماه؛ یادآور خاطرات با شکوه روزهایی است که دلاوران دریادل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عشق و ایمان به آرمان های انقلاب اسلامی و گوش به فرمان ولایت در مقابل هجوم دشمن متجاوز همچون سدی پولادین نقش آفرینی کردند. 
دلاوری های سلحشوران نیروی دریایی ارتش به عنوان حافظان حریم آب‌های جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس به ویژه در نبرد قهرمانانه مروارید در هفتم آذرماه سال 59 افتخار و سربلندی را برای میهنمان بهمراه داشته و بیش از هر مقوله،‌ شایستگی‌های رزمندگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را با رهبری فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای برای دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و بحری کشور را آشکار می سازد. طی چهار دهه اخیر، جهش بلند  نیروی دریایی ارتش  منجر به حضور هوشمندانه و مقتدرانه در آب‌های فرامنطقه‌ای و خطوط مواصلاتی، موفقیت در ماموریت‌های داخلی و بین‌المللی و حفاظت غرورآفرین از مرزهای آبی و منافع راهبردی کشورمان در دریا شده که اقتدار و بزرگی ملت ایران را به رخ جهانیان و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی کشیده است. 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیروی دریایی ارتش، این روز را به همه دریادلان و مدافعان آب های نیلگون کشور عزیزمان تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق و سربلندی آنان برای دفاع و صیانت از آبهای سرزمینی ایران عزیز را از درگاه خداوند متعال آرزومندم .
 

 

                                                                                                                                        مراد کمالی
                                                                                                                               سرپرست مدیریت عامل شرکت نفت خزر
 
۷ آذر ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۷۵۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.