12
با رویکرد تکریم نیروی انسانی

نشست دکتر مولایی با مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر برگزار شد

نشست دکتر مولایی با مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر نشست صمیمانه دکتر ناصر مولایی مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر با هدف تکریم، همکاری و تسهیل امور مربوط به منابع انسانی برگزار شد.
بر اساس این گزارش دکتر ناصر مولایی مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با حضور در شرکت نفت خزر با مدیرعامل و مدیران نفت خزر دیدار و در خصوص رویکردها و مسائل مربوط به حوزه منابع انسانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر توضیحاتی در خصوص فعالیت های صورت گرفته در یک ماه گذشته با توجه به ماموریت های محول شده به ایشان از سوی مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت، برای شتاب دهی به توسعه فعالیت ها در حوزه خزر اشاره کردند.
مدیرعامل شرکت نفت خزر گفت یکی از مهمترین دغدغه های ما برای توسعه برنامه های این شرکت در حوزه شمال کشور بازنگری و بازآرایی ساختار سازمانی می باشد که با توجه به اساسنامه و ماموریت های این شرکت و مطالعات انجام شده مدنظر داریم ساختاری متناسب با توجه به گستردگی حوزه عملیاتی برای پیشبرد بهتر فعالیت ها داشته باشیم که در این خصوص جلسه مفیدی نیز با مدیریت مهندسی و ساختار شرکت ملی نفت ایران برگزار شد و درخواست کردیم با توجه به مکاتبات این شرکت با معاون محترم وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تسریع و اقدامات موثری در این بخش صورت پذیرد.
در ادامه این نشست دکتر مولایی با تبریک به آقای مهندس کمالی در کسوت مدیریت عاملی شرکت نفت خزر و آرزوی توفیق برای ایشان در سمت جدید پس از استماع گزارش مدیر اکتشاف و مدیر منابع انسانی شرکت نفت خزر با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت نفت خزر در حوزه منابع انسانی اظهار داشت کاری که شرکت نفت خزر در دستیابی به منابع هیدروکربوری در آبهای عمیق دریای خزر انجام داده است، بیانگر وجود نیروهای متعهد، متخصص و کارآمد می باشد و با توجه به آشنایی  کامل اینجانب به ساختار، نوع وظایف و مأموریت های نفت خزر، تقویت کمی و کیفی این شرکت در ابعاد مختلف منابع انسانی ضرورت دارد. 
مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت شرکت نفت خزر همواره بعنوان یک شرکت مهم و حاکمیتی برای صنعت نفت شناخته می شود و زحمات، فعالیت ها و تجارب متخصصان و کارکنان این شرکت در ساخت سکوی نیمه شناور امیرکبیر و کشف نفت در میدان سردار جنگل در سال های گذشته جزو افتخارات کشور و ذخیره ارزشمندی برای صنعت نفت محسوب می شود.
ایشان در ادامه گفت: مشکلات ساختاری و منابع انسانی را می دانیم و در صدد رفع آن هستیم اما از نگاه ما  نفت خزر در صنعت نفت بعنوان یک شرکت بالادستی مهم و استراتژیک محسوب می شود و در کمک به پیشبرد فعالیت های توسعه ای نفت خزر از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.
مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران گفت نفت خزر با گذشت بیست سال از عمر خود برای توسعه فعالیت ها با توجه به گستردگی حوزه ماموریت های محوله نیاز به بازآرایی ساختار در حوزه های اکتشاف، حفاری، مهندسی و ساختمان، مدیریت تولید و دیگر بخش ها دارد که در این زمینه کمک های لازم انجام خواهد شد و سعی خواهیم کرد تا ضمن استفاده از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در بخش های مختلف به تقویت ساختار و تزریق نیروی جوان به این مجموعه مهم کمک کنیم.
دکتر ناصر مولایی در پایان خاطر نشان کرد هفته گذشته در جلسه ای که با حضور دکتر خجسته مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران برگزار شد گزارش مبسوطی از حوزه منابع انسانی، سامانه ها، سیستم های مدیریتی و دیگر حوزه ها ارائه گردید و با رهنمودهای ایشان تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ و مقرر شد در جهت تکریم، پشتیبانی و توسعه منابع انسانی نسبت به برگزاری جلسات پیوسته با زیرمجموعه ها و شرکت های تابعه گام های موثری برداشته شود.

نشست دکتر مولایی با مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر برگزار شد1

 

نشست دکتر مولایی با مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر برگزار شد2

 

نشست دکتر مولایی با مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر برگزار شد3

۲۲ آذر ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۷۶۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.