12
با هدف بزرگداشت روز زن و مقام مادر

برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در منطقه عملیاتی خزر

برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در منطقه عملیاتی خزر
همزمان با خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم بزرگداشت روز زن و مقام مادر در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، مراسم میلاد زهرای اطهر (س) و روز زن با حضور محمد ترابی رئیس منطقه عملیاتی خزر و محسن شیری رئیس خدمات و پشتیبانی با حضور جمعی از بانوان شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد. 
بر اساس این گزارش ابتدا رئیس منطقه عملیاتی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن، پیام تبریک مدیرعامل شرکت را خدمت بانوان نقل کردند.
در این مراسم ترابی با تبیین ابعاد والای شخصیت حضرت فاطمه (س) گفت: وظیفه همه ما است تا به این مناسبت مقام و جایگاه رفیع زن را گرامی بداریم چرا که بر اساس آیات نورانی قرآن، بر این مهم تأکیدات بسیاری شده است و جایگاه وارسته و والای زن از نظر قرآن و دین مبین اسلام به صراحت بیان داشته شده است. 
در ادامه فاطمه شیخ پور مسئول امور بانوان منطقه عملیاتی خزر ضمن ارائه گزارش عملکرد امور بانوان در سال های گذشته، پیشنهاداتی را در خصوص بهبود شرایط کاری بانوان بر اساس نظرسنجی های انجام شده بیان نمودند.
در پایان این مراسم بانوان منطقه عملیاتی به بیان مشکلات و شرایط پیشرفت فعالیت های شغلی خود پرداختند و مقرر شد موضوعات در کمیته بانوان شرکت جمع بندی و برای مدیریت ارشد سازمان ارسال گردد.
۴ بهمن ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۷۹۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.