12
با تاکید بر حفظ فضای سبز

مراسم روز درختکاری در منطقه عملیاتی نفت خزر برگزار شد

مراسم روز درختکاری در منطقه عملیاتی نفت خزر برگزار شد
به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و به منظور ترویج فرهنگ احیای منابع طبیعی و اهمیت به محیط زیست و فضای سبز به خصوص در مناطق عملیاتی، مراسم کاشت نهال در منطقه عملیاتی نفت خزر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، محمد ترابی رئیس منطقه عملیاتی خزر با اشاره به اینکه این اقدام با هدف بهبود فضای سبز منطقه عملیاتی خزر و گرامیداشت هفته منابع طبیعی انجام شده است، گفت: 50 اصله درخت با همکاری روساء و کارکنان در محوطه منطقه عملیاتی خزر کاشته شد.  
ترابی در ادامه به فعالیت های زیست محیطی شرکت نفت خزر در منطقه عملیاتی اشاره کرد و گفت: این شرکت با اعتقاد راسخ و کامل در راستای توسعه فضای سبز، حفظ و نگهداری درختان و محیط زیست و همچنین ترویج فرهنگ کاشت درخت، با همکاری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرهای همجوار خود هر ساله همزمان با هفته منابع طبیعی این مراسم را برگزار می نماید تا علاوه بر ایجاد فضای مناسب محیطی برای همکاران، گامی در جهت فرهنگ سازی در این زمینه بردارد.
شایان ذکر است کارکنان منطقه عملیاتی خزر نیز در این مراسم با کاشت نمادین نهال بر اهمیت، توسعه و نگهداری فضای سبز تاکید نمودند. 
مراسم روز درختکاری در منطقه عملیاتی 14001

 

مراسم روز درختکاری در منطقه عملیاتی 14002

 

مراسم روز درختکاری در منطقه عملیاتی 14003

۱۶ اسفند ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۸۱۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.