12
با هدف ایجاد هم افزایی بین دستگاه ها

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران از دکل حفاری امیرکبیر بازدید کرد

Visit the platform
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و هیئت همراه از منطقه عملیاتی خزر و سکوی امیرکبیر بازدید نمودند.
محمد ترابی رئیس منطقه عملیاتی خزر ضمن خیرمقدم اهداف و فعالیت های شرکت نفت خزر در سه استان شمالی کشور (مازندران، گیلان وگلستان) و دریای خزر را برای معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و فرماندار شهرستان بهشهر تشریح نمودند .  

 

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری مازندران گفت: شرکت نفت خزر بعنوان یک شرکت استراتژیک و حاکمیتی در استان مازندران شناخته می شود و فعالیت ها و تجارب این شرکت در ساخت سکوی نیمه شناور امیرکبیر و کشف نفت در میدان سردار جنگل جزو افتخارات کشور و استان مازندران محسوب می شود.

 

ایشان با قدردانی از دستاوردهای حاصل شده و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در موضوع تولید داخلی اظهار داشت: استانداری مازندران با تمام قوا در ایجاد هم افزایی و هماهنگی های لازم بین دستگاه‌ها برای تحقق اهداف شرکت نفت خزر در دستیابی به منابع غنی هیدروکربوری شمال کشور حمایت خواهند کرد . 

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در پایان اظهار امیدواری کرد با توانمندی متخصصین داخلی و بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان با وجود دکل حفاری امیرکبیر بعنوان منحصر به فردترین سازه حفاری در آبهای عمیق خزر بتوانیم موجب سربلندی در این حوزه استراتژیک و باعث تقویت اقتصاد کشور از طریق کشف منابع و توسعه صنعت نفت و گاز در شمال کشور باشیم . 

 

سلگی خاطر نشان کرد، دستیابی به دانش حفاری در آب های عمیق و کشف نفت در دریای خزر از مهمترین فعالیت های شرکت نفت خزر بوده است که توسط متخصصین داخلی انجام گردید و امید است این روند در دولت سیزدهم با قدرت ادامه یابد.

 

شایان ذکر است بازدید از منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر و سکوی ایران امیرکبیر روز دوشنبه 22 فروردین ماه با حضور دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ، مهندس میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر و مدیران شرکت نفت خزر برگزار شد.

 

بازدید معاون سیاسی استانداری مازندران از سکو 1

 

بازدید معاون سیاسی استانداری مازندران از سکو 2

 

بازدید معاون سیاسی استانداری مازندران از سکو 3

 

بازدید معاون سیاسی استانداری مازندران از سکو 4

۲۳ فروردین ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۸۲۰

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.