12

نشست تدوین برنامه راهبردی منابع انسانی در شرکت نفت خزر برگزار شد

نشست تدوین برنامه راهبردی منابع انسانی در شرکت نفت خزر برگزار شد
نشست تدوین برنامه راهبردی حوزه منابع انسانی با حضور مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران در شرکت نفت خزر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، جلسه تدوین برنامه راهبردی حوزه منابع انسانی نفت خزر با حضور مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و مدیر عامل، مدیران و روسای ستادی و عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار شد.
 
ناصر مولایی، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت با حضور در شرکت نفت خزر، با مدیر عامل و مدیران و روسای ستادی و عملیاتی شرکت نفت خزر دیدار کرد و در مورد اهداف و برنامه های مربوط به حوزه منابع انسانی در این شرکت به بحث و تبادل نظر پرداخت.
 
وی با تشریح اهداف و برنامه های حوزه منابع انسانی در شرکت ملی، هدف از برگزاری این نشست ها را بحث و تبادل نظر و دریافت نظرها و پیشنهادهای عملی و اجرایی مدیران عملیاتی و ستادی در جهت رفع موانع و چالش های این حوزه دانست.
 
مولایی، اصلاح و بهبود فرآیندهای کاری و شناسایی فرصت های پیش روی را در تدوین برنامه های راهبردی حائز اهمیت دانست و در راستای شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری نیز اظهار کرد: برنامه های راهبردی با رویکرد دانش بنیان، تحول آفرین و عملگرا در حوزه منابع انسانی طبق دستور مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و با اولویت در دستور کار قرار گرفته و امید است بر اساس بررسی های میدانی و خروجی نشست های به عمل آمده با شرکت های تابعه، راهبردها و اهداف تعیین شده را در جهت رفع موانع و مشکلات به کار بست.
 
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت تاکید کرد: برنامه راهبردی منابع انسانی شرکت ملی به صورت فراگیر و با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و تعامل و همفکری بخش های مرتبط با رویکرد آینده محور و با هدف توانمندسازی، توسعه و صیانت از سرمایه انسانی تدوین خواهد شد.
 
مراد کمالی، مدیر عامل شرکت نفت خزر نیز ضمن تشریح فعالیت ها و برنامه های آتی این شرکت در بخش خشکی و فراساحل، بر نقش سرمایه های انسانی در تحقق اهداف و برنامه های کشور و صنعت نفت تاکید کرد و گفت: دستیابی به اهداف توسعه ای در شرکت نفت خزر به عنوان محور اصلی فعالیت های بالادستی صنعت نفت در شمال کشور، مستلزم نگاه دانش بنیان و توسعه ای به حوزه منابع انسانی است که در کنار توسعه زیرساخت ها و ایجاد بسترهای دانش محور مجال تحقق خواهد داشت.

نشست تدوین برنامه راهبردی منابع انسانی1

 

نشست تدوین برنامه راهبردی منابع انسانی2

۳۰ فروردین ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۸۲۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.