12

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مناسبت عید سعید فطر
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به هموطنان به ویژه کارکنان تلاشگر صنعت نفت تیریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در متن پیام تبریک محسن خجسته‌مهر به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر آمده است: "سپاس حضرت حق را که لطف و احسانش را بر ما جاری نمود، نعمت حضور بر خوان ضیافت و بهره مندی از برکات رمضان را بر ما ارزانی داشت و از کوثر این ماه پر فیض و رحمت سیراب کرد. 
 
رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پایان رسید و اینک با دلهایی مالامال از عشق و محبت و با آرزوی اینکه طاعات و عباداتمان مقبول درگاه خداوند متعال قرار گرفته باشد و بهره کافی را از این ماه پرخیر و برکت برده باشیم، به پیشواز عید سعید فطر می‌رویم. عیدی که روز تجلی فطرت و جلوه زیبای عشق ذاتی انسان به پروردگار یکتا و لحظه‌ایست که انسان به فطرت پاک خود باز می‌‏گردد و به شکرانه این بازگشت به ستایش باری تعالی به جشن و سرور می‏‌پردازد.
 
اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فرا رسیدن عید سعید فطر عید توفیق در عبودیت و تهذیب نفس را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و کلیه همکاران خود در شرکت ملی نفت ایران، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسالت می‌نمایم.
 
امید است در پرتو الطاف پروردگار متعال در لحظات ارزشمند تفکر و تعمق در این ماه مبارک، فرصتی فراهم آمده باشد تا به ارزش‌های والای انسانی نزدیکتر شده و به ره توشه‌ای ارزشمند برای خدمت خالصانه به خلق خدا مفتخر باشیم." 
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۸۳۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.