12
در راستای اهداف عملیاتی

مدیر عامل شرکت نفت خزر با مسئولین و کارکنان منطقه عملیاتی خزر دیدار کرد

مدیر عامل شرکت نفت خزر با مسئولین و کارکنان منطقه عملیاتی خزر دیدار کرد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، مهندس کمالی مدیر عامل شرکت نفت خزر و هیئت همراه با کارکنان منطقه عملیاتی دیدار و گفتگو کرد.
بر اساس این گزارش، در جلسه ای مشترک رئیس منطقه عملیاتی نفت خزر آخرین اقدامات و فعالیت های جاری در راستای اهداف شرکت در منطقه عملیاتی را برای مدیر عامل و هیئت همراه تشریح کرد . 
مدیر عامل شرکت نفت خزر ضمن تبریک عید سعید فطر به همکاران منطقه گفت: باید با تفکر بسیجی و مدیریت جهادی، همسو با منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در نامگذاری سال 1401 با عنوان تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین، عزم خود را جزم کنیم تا در شرایط حساس کنونی با استفاده بهینه از ظرفیت ها و امکانات موجود، بسترهای لازم را برای دستیابی به اهداف کلان شرکت ملی نفت ایران در حفاری، اکتشاف و تولید از منابع هیدروکربوری دریای خزر محقق نماییم. 
کمالی اظهار داشت: منطقه عملیاتی نفت خزر باید در آینده نزدیک جزو مناطقی قرار گیرد که بحول قوه الهی بعد از انجام فعالیت های اکتشافی، بخش های مختلفی برای پیشبرد اهداف توسعه و تولید در شمال کشور در آن ایجاد شود و این مهم با همدلی و همکاری کارکنان شرکت نفت خزر در ستاد و منطقه عملیاتی به نتیجه خواهد رسید.
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۸۳۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.