12
با حضور سرهنگ جناسمی

معارفه فرمانده پایگاه بسیج منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار شد

معارفه فرمانده پایگاه بسیج منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید سراج منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر با حضور سرهنگ جناسمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ناحیه سپاه شهرستان بهشهر، ترابی رئیس منطقه عملیاتی نفت خزر، روساء و مسئولین واحدهای عملیاتی برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این مراسم علی اصغر باقری به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهید سراج منطقه عملیاتی معرفی شد و معارفه و حکم ایشان توسط سرهنگ حسین جناسمی فرمانده سپاه شهرستان بهشهر اعطاء گردید.

 

در ابتدای این مراسم ترابی رئیس منطقه عملیاتی نفت خزر گفت: بسیج از بدو انقلاب اسلامی در توسعه و ترویج فرهنگ و ارزش های انقلاب نقش بسیار موثری داشته و از مهمترین انتظاراتی که از بسیج می رود پایبندی به الزامات اخلاقی، اجتماعی، علمی و همچنین تعامل برای رسیدن به اهداف متعالی در سازمان و جامعه است.

 

ترابی افزود: یکی از وظایف مهم بسیج در طول دوران های مختلف انقلاب حفظ و حراست از اهداف انقلاب و دستاوردهای آن در همه عرصه های مختلف است و با توجه به شرایط کنونی کشور وظایف این نیروی محرک مردمی در همه دستگاه ها از جمله بخش های اقتصادی کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است. 

 

در ادامه این مراسم سرهنگ جناسمی طی سخنانی به ضرورت همراهی و همدلی در انجام فعالیت ها و وظایف محول شده بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: همگام و همکلام بودن مدیران و بسیجیان در این عرصه، از عوامل مهم در تسریع کار‌ها می باشد تا در شرایط سخت و دشوار بتوان مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذاریم و در مسیر پیشرفت و توسعه کشور گام های موثری برداریم و در پیشگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی سرافراز و سربلند باشیم.

 

معارفه فرمانده پایگاه بسیج منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر2

 

معارفه فرمانده پایگاه بسیج منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر3

۳ خرداد ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۸۴۹

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.