12

پیام تبریک مدیرعامل شرکت نفت خزر به مناسبت آغاز دهه کرامت ولادت حضرت معصومه (س)

پیام تبریک مدیرعامل شرکت نفت خزر به مناسبت آغاز دهه کرامت ولادت حضرت معصومه (س)
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، مراد کمالی در پیامی، فرارسیدن دهه کرامت، سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س)، روز دختر و بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) و خجسته میلاد حضرت امام رضا (ع) را تبریک گفت.
پیام تبریک مهندس مراد کمالی به شرح ذیل آمده است:

 

اول ذیقعده آغاز دهه کرامت است که با ولادت سراسر نور و برکت دو اختر تابناک آسمان امامت و ولایت مصادف شده است. دهه مبارکی که با میلاد کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و با ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) پایان خواهد یافت. 

 

دهه کرامت تداعی کننده عزم و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از دین مبین اسلام و تثبیت جایگاه این مکتب انسان ساز در سراسر گیتی است. ایام مبارک و پر برکتی که به واسطه میلاد دو اختر درخشان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام فضای ایران اسلامی را عطر آگین نموده است.

 

نامگذاری روز ولادت حضرت معصومه (س)، فرصت ارزشمندی است برای تبیین جایگاه والای مقام زن در اسلام و معرفی سیره بانوی کرامت و تقویت هویت دینی بانوان و دختران ایران اسلامی. بی شک الگوبرداری از شخصیت بزرگوار حضرت معصومه (س) یکی از بهترین راه های دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفق، سعادتمند و همراه با نور معنویت است.

 

اینجانب نیز به نوبه خود سالروز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را به بانوان و خانواده محترم شرکت نفت خزر تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال توفیق کسب معرفت اهل بیت (ع) و بهره مندی از شفاعت این گوهرهای ارزشمند هدایت و سعادت را به همه ما عنایت فرماید.
 
۱۰ خرداد ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۸۵۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.