12

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت نفت خزر به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت نفت خزر به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، مهندس مراد کمالی با صدور پیامی سالروز رحلت حضرت امام (ره) و قیام پانزده خرداد را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

 

انقلاب شکوهمند ایران همواره با نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، عجین شده است. بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان، اعتقاد، آزادگی و به مدد مجاهدت ها بر علیه ظلم و ستم رژیم طاغوت، کاخ ستم شاهی را ویران کرد و با رهبری عالمانه انقلاب اسلامی، فصل نوینی در تاریخ ایران گشود.

 

قیام خونین 15 خرداد سال 1342 نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود، روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و به تأسی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء و راه پیروزی انقلاب را هموار نمودند. 

 

اینجانب ضمن ادای احترام به روح ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر قیام پانزده خرداد، سی و سومین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، کارکنان سخت کوش صنعت نفت به ویژه تلاشگران شرکت نفت خزر و خانواده محترم آنان تسلیت عرض نموده؛ امید است به فضل خداوند متعال در پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و خون شهدای انقلاب با پیروی از فرامین رهبر فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در راه پیشرفت و اعتلای کشور سرافراز و سربلند باشیم. 
 

پیام مدیرعامل به مناسبت چهارده و پانزده خرداد

۱۳ خرداد ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۸۶۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.