12
به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

کاروان شرکت نفت خزر با رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند

کاروان شرکت نفت خزر با رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند
کاروان زیارتی کارکنان و بسیجیان پایگاه شهید سراج منطقه عملیاتی نفت خزر به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در مراسم بزرگداشت این روز حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر این کاروان به همت پایگاه بسیج شهید سراج عصر روز جمعه 13 خردادماه با حضور بر سر مزار شهدای گمنام شهرستان بهشهر و میثاق با شهدا عازم مرقد امام خمینی (ره) شدند.

 

این کاروان با پیوستن به دریای جمعیت عاشق انقلاب اسلامی و رهبری آن در مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شرکت نموده و با آرمان های آن امام عزیز و مقام معظم رهبری مدظله العالی تجدید میثاق نمودند.

 

کاروان زیارتی مذکور در ادامه با حضور در برنامه های برگزار شده، پای بیانات حکیمانه و دلسوزانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای نشستند. مقام معظم رهبری در سخنان خود با اشاره به مسائل روز ایران و جهان به تشریح ویژگی های انقلاب اسلامی و رهبری آن در دوران مبارزه و پس از پیروزی آن پرداخته و نمونه های حضور گرم و صمیمی و فداکارانه مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی را برشمردند.

 

براساس این گزارش به مناسبت سی و سومین سالگرد عروج آن عزیز سفر کرده، کاروان زیارتی کارکنان شرکت نفت خزر طبق سنوات سال های گذشته با عزیمت به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای قیام خونین 15 خرداد تجدید پیمان نمودند.
به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی14011
۱۶ خرداد ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۸۶۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.