12
با مشارکت سازمان آتش نشانی شهر تهران

مانور سقوط از ارتفاع و گاز گرفتگی در شرکت نفت خزر برگزار شد

مانور سقوط از ارتفاع و گاز گرفتگی در شرکت نفت خزر برگزار شد
به منظور افزایش سطح آمادگی کارکنان شرکت نفت خزر مانور سقوط از ارتفاع و گاز گرفتگی در شرکت نفت خزر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر مانور ایمنی و آتش نشانی با موضوع سقوط از ارتفاع و گاز گرفتگی کارکنان تاسیسات، توسط اداره HSE نفت خزر و با مشارکت پرسنل ایستگاه 11 سازمان آتش نشانی شهر تهران برگزار شد.

 

مسعود قاسمی رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت گفت: با هدف آموزش کارکنان واحدهای حراست، تدارکات و تاسیسات جهت مواجهه با شرایط اضطراری ناشی از سقوط از ارتفاع و گاز گرفتگی فرد محبوس شده و ارزیابی عملکرد واحدهای مورد نظر مانوری در ساختمان ستادی شرکت نفت خزر برگزار شد.
 
وی تصریح کرد پس از آموزش های تئوری و مرور سناریوی تعریف شده، عملیات امداد و نجات فرد سقوط کرده و جستجوی فرد محبوس شده ناشی از گاز گرفتگی بطور همزمان توسط نیروهای آتش نشانی شهر تهران برگزار شد.

 

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت خزر افزود: در این مانور عملیات ثابت نمودن مصدوم، حمل مصدوم از طریق برانکارد و انتقال به فوریتهای پزشکی، عملیات جستجوی فرد محبوس شده در موتورخانه صورت پذیرفت که این مهم بعنوان دوره آموزشی عملی کارکنان شرکت نیز قلمداد می گردد.

 

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد، وجه تمایز این مانور با سایر مانورهای انجام شده در نفت خزر، تشریک مساعی، تبادل تجربه و مشاوره با متولیان امور ایمنی و آتش نشانی شهری و حضور پرسنل ایستگاه 11 آتش نشانی شهر تهران می باشد. 

 

شایان ذکر است اداره ایمنی و آتش نشانی شرکت نفت خزر به منظور افزایش ضریب آمادگی کارکنان برای مواجهه با شرایط اضطراری در بخش ستادی و منطقه عملیاتی خزر اقدام به برنامه ریزی و اجرای مانورهای متعدد را در دستور کار خود دارد. 

مانور سقوط از ارتفاع و گاز گرفتگی1

 

مانور سقوط از ارتفاع و گاز گرفتگی2

۷ تیر ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۸۷۷

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.