12

فرماندهان سپاه شرق استان مازندران از منطقه عملیاتی نفت خزر بازدید کردند

فرماندهان سپاه شرق استان مازندران از منطقه عملیاتی نفت خزر بازدید کردند
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، در راستای هم افزایی برای کمک به توسعه فعالیت های صنعت نفت در شمال کشور فرماندهان سپاه شرق استان مازندران از منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر در شهرستان بهشهر بازدید نمودند.
براساس این گزارش سرهنگ جناسمی فرمانده سپاه شهرستان بهشهر، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ساری، سرهنگ کردان فرمانده سپاه میاندرود، سرهنگ یوسفی فرمانده سپاه گلوگاه، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه نکا، سرهنگ امیری فرمانده حوزه بسیج کارمندی و کارگری شهرستان بهشهر از منطقه عملیاتی خزر بازدید بعمل آوردند. 

 

محمد ترابی رئیس منطقه عملیاتی خزر ضمن تشریح فعالیت ها و ماموریت شرکت نفت خزر در دریای خزر و استان های ساحلی، ایجاد زیرساخت ها و بسترهای لازم برای توسعه صنعت نفت در شمال کشور علی الخصوص استان مازندران را از فعالیت بسیار مهم در این حوزه بیان کرد. 

 

ترابی اظهار داشت: ساخت سکوی نیمه شناور ایران امیرکبیر، شناورهای کاسپین و ایجاد پایگاه پشتیبانی و عملیاتی برای فعالیت های اکتشافی و بالادستی صنعت نفت در منطقه بهشهر استان مازندران از بسترهای اساسی توسعه صنعت نفت در شمال کشور است. 
 
شایان ذکر است فرماندهان سپاه شرق استان مازندران در این بازدید با قدردانی از اقدامات شرکت نفت خزر در اجرای طرح ها و پروژه های صنعت نفت در شمال کشور، این مهم را با عنایت به منویات مقام معظم رهبری از نمونه های بارز عزم ملی در استان مازندران عنوان و اظهار امیدواری کردند با همکاری مسئولان استانی و فراهم نمودن مقدمات لازم زمینه شتاب در توسعه اکتشافات نفت و گاز در خطه شمال کشور تسریع گردد. 
۲۸ تیر ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۸۸۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.