12
در دیدار مهندس کمالی و دکتر علم الهدی

بر همکاری های مشترک بین نفت خزر و مدیریت امور حقوقی شرکت ملی نفت تاکید شد

LEGAL-NEWS
در نشست مشترک میان مدیرعامل شرکت نفت خزر و مدیر امور حقوقی و عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، همکاری های فیمابین برای توسعه فعالیت ها در شمال کشور مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، مهندس کمالی ضمن تشریح قابلیت ها و ظرفیت های هیدروکربوری دریای خزر به برنامه‌های تبیین‌ شده از سوی شرکت ملی نفت ایران، اهداف و برنامه های آتی این شرکت برای فعالیت های اکتشافی، توسعه ای و تولیدی اشاره نمودند.

 

مدیرعامل شرکت نفت خزر اظهار داشت: برای تحقق اهداف صنعت نفت در شمال کشور و توسعه فعالیت های مطالعاتی، اکتشافی و بهره برداری از منابع نفت و گاز همکاری و تعامل بین مدیریت امور حقوقی شرکت ملی نفت با شرکت نفت خزر می تواند تسهیلگر و راهگشا باشد. 

 

دکتر حجت‌اله علم الهدی مدیر امور حقوقی و عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در ادامه ضمن تاکید بر حمایت و همراهی مدیریت امور حقوقی شرکت ملی نفت در راستای تحقق اهداف و برنامه های شرکت نفت خزر، اظهار امیدواری کرد با تعامل و همکاری افقی روشن از فعالیت های اکتشافی و توسعه ای در این حوزه ترسیم گردد.

 

مدیر امور حقوقی شرکت ملی با اشاره به اهمیت مسائل حقوقی نفت و گاز دریای خزر گفت: دستاوردهای بسیار بزرگی در این حوزه مهم نفتی کسب شده است که امیدوارم با همکاری های متقابل زمینه توسعه حوزه بالادستی صنعت نفت در شمال کشور فراهم شود. 

 

شایان ذکر است در پایان جلسه برخی از مسائل حقوقی و قراردادی فیمابین مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

بر همکاری های مشترک بین نفت خزر و مدیریت امور حقوقی شرکت ملی نفت تاکید شد1   

بر همکاری های مشترک بین نفت خزر و مدیریت امور حقوقی شرکت ملی نفت تاکید شد2

۱ شهریور ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۹۰۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.