12

پیام مدیرعامل شرکت نفت خزر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

پیام مدیرعامل شرکت نفت خزر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
مراد کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، متن این پیام به این شرح است:

دفاع مقدس رساترین واژه در فرهنگ ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان و دلیر ایران است. دفاع مقدس تبلور فرهنگ ایثار و شهادت و خاستگاه ارزش های ناب انسانی و فضائل اخلاقی در هشت سال جنگ تحمیلی و نمادی از برجسته ترین افتخارات ملت ایران اسلامی در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است، مقاومتی که برخاسته از روح وحدت، اخلاص و ایمان واقعی است. 

دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ماست که با گرامیداشت آن، میراث امام راحل، شهدا و رزمندگان اسلام برای همیشه جاودان خواهد ماند. جایگاه رهبری حضرت امام خمینی (ره) و جانفشانی رزمندگان اسلام طی دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و ملت ایران، سرافرازی و اقتدار امروز خود را مدیون درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نقش بی بدیل بسیجیان دلاور می دانند. در این مجموعه تابناک، درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گرانبها، یاد و خاطره شهیدان می باشد، آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای ارزش های خود، وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند. 

31 شهریور ماه، یادآور تجاوز نااهلان به خاک میهن عزیزمان و مردانگی دلیر مردانی است که صادقانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا خاک این سرزمین برای همیشه سربلند بماند و ذره ای از آن کاسته نشود. 

همراهی و مشارکت کارکنان صنعت نفت دوشادوش رزمندگان و آحاد مردم طی هشت سال دفاع مقدس که توام با افتخارآفرینی و تقدیم 1041 شهید، 11000 جانباز و 1228 آزاده سرافراز بوده است، خود شاهد و گواه صادقی بر پیشتازی این صنعت در عرصه مقاومت در این جنگ نابرابر می باشد. اینجانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم شریف ایران و یکایک همکاران گرامی تبریک عرض نموده، با درود به روان پاک شهدا  یاد و خاطره همه ایثارگران و رزمندگان اسلام را گرامی می داریم. 

 

و من الله التوفیق

مراد کمالی

مدیرعامل شرکت نفت خزر

گرامیداشت هفته دفاع مقدس 1401

 
۲۹ شهریور ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۹۱۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.