12
با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مصطفی بردبار

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس درشرکت نفت خزر برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت نفت خزر برگزار شد
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت ایثارگری شهدا، جانبازان و رزمندگان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس به همت روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت خزر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر مراسمی با حضور مهندس کمالی ، حجت الاسلام بردبار از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، مدیران و روساء و جمع کثیری از کارکنان و بسیجیان به پاس گرامیداشت یاد و نام شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان جنگ تحمیلی برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش در این برنامه معنوی حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مصطفی بردبار از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس به بیان روایتگری و اشاره به کرامات شهدای گرانقدر و خاطرات ایثارگری ها و فداکاری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و وقایع و رویدادهای سال های آتش، حماسه و خون را با بیان شیوای خود ترسیم نمودند.

 

همچنین در این مراسم مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر، رئیس پایگاه مقاومت بسیج و رئیس منطقه عملیاتی خزر نیز با بیان سخنانی هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند. 

 

شایان ذکر است در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از جانبازان، بسیجیان و رزمندگان شاغل در شرکت نفت خزر تجلیل و تکریم شد. 

 

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت نفت خزر برگزار شد1

 

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت نفت خزر برگزار شد2

 

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت نفت خزر برگزار شد3

 

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت نفت خزر برگزار شد4

۲ مهر ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۹۱۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.