12

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر
مراسم گرامیداشت هفته بسیج روز سه شنبه اول آذر با حضور مدیران و کارکنان منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، در گرامیداشت هفته بسیج پایگاه مقاومت بسیج شهید سراج نفت خزر با حمایت مدیرعامل و رئیس منطقه و همکاری واحدها و روابط عمومی منطقه عملیاتی، طی رویدادهایی این هفته را گرامی داشتند. 

 

به همین مناسبت جلسه ای با حضور مدیرعامل محترم در منطقه عملیاتی برگزار و در ادامه آیین عطر افشانی از گلزار شهدا ، برگزاری اردوی کوهپیمایی بسیجیان و مسابقات ورزشی از دیگر فعالیت های پایگاه بسیج شهید سراج نفت خزر در روزهای هفته بسیج برگزار گردید.

 

براساس این گزارش مراسم گرامیداشت هفته بسیج در منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر با حضور رئیس منطقه عملیاتی، حجت الاسلام گلدوست امام جماعت منطقه، روسای واحدها، ایثارگران و کارکنان  بخش های مختلف منطقه عملیاتی برگزار شد. 
در این مراسم رئیس منطقه عملیاتی نفت خزر ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: بسیج میراث امام بزرگوار (ره) است که به فرمان ایشان در سال 57 تشکیل شد و از آن روز تا به امروز بسیج منشا خیر و برکات برای کشور است. 

 

مهندس ترابی اظهار کرد: از اوایل انقلاب، استکبار جهانی توطئه کرد و به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود ولی به فضل الهی بسیج با حضور در خط مقدم دفاع همه توطئه های دشمن را خنثی کرده است.

 

وی با تاکید بر اینکه ماندگاری بسیج ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ مردمی بودن، حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی (ص)، اخلاص، تبعیت از ولایت، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن (استکبار ستیزی) را از ویژگی های بسیج عنوان کرد. این ویژگی ها منحصر به بسیج جمهوری اسلامی ایران می باشد و امروز کشور ما الگویی برای تمام مستضعفان جهان است. 
۸ آذر ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۹۴۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.