12

پیام مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

پیام مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر
محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی آغاز دهه مبارک فجر و میلاد خجسته حضرت امیرالمومنین (ع) و روز پدر را تبریک گفت.
در متن پیام معاون وزیر نفت آمده است: آغاز ایام خجسته دهه فجر، گرامیداشت روز‌های سرنوشت‌ساز تجدید عهد ملت ایران با آرمان های والای انقلاب و معمار کبیر آن بوده و تقارن این ایام با میلاد بزرگمرد تاریخ جهان تشیع حضرت امیرالمومنین علی(ع) برکات معنوی این ایام را دوچندان کرده است. این روزها یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایتمدار است که تحت هدایت رهبری دوراندیش و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام، در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را رقم زد.
 
خانواده بزرگ صنعت نفت ایران افتخار دارد که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همواره همراه و یاور مردم و در کنار آنها بوده و در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب با حضور همه جانبه در حمایت از فعالان بخش صنعت و خدمت‌رسانی برای آبادانی و شکوفایی اقتصادی کشور، گام‌های بلندی برداشته و کارنامه‌ای درخشان از خود نشان داده است.
 
امروز کارکنان تلاشگر و مجاهد صنعت نفت به برکت انقلاب اسلامی با گام نهادن در خط مقدم جبهه نبرد اقتصادی، با اجرایی و عملیاتی کردن دهها طرح و پروژه در بخش های مختلف فنی، مهندسی، تولید، توسعه زیر ساخت ها و... مشغول به خدمت هستند و بی تردید دستاوردهای درخشان آنان در دهه فجر و تا پایان سال همچون گذشته در تاریخ این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند. باور دارم که به رغم تحریم‌های اقتصادی ظالمانه؛ با خوداتکایی و بهره‌گیری از توان و استعداد داخلی و با شکست هیمنه استکبار جهانی، نام ایران در حوزه‌ صنعت نفت همچون گذشته بلندآوازه خواهد ماند.
 
اینجانب بار دیگر در طلیعه درخشان چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدرمان، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سیزدهم رجب؛ میلاد خجسته حضرت امیرالمومنین (ع) و روز پدر را به همه فجرآفرینان به ویژه همکاران تلاشگر صنعت نفت، تبریک و تهنیت عرض نموده؛ عزت، سربلندی و موفقیت ملت بزرگوار ایران را از خداوند سبحان خواستارم.

 

پیام مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران 1401

۱۲ بهمن ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۹۷۰

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.