12

اهداف و برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران تشریح شد/ بهره‌گیری از توان حداکثری برای تولید نفت و گاز

اهداف و برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران تشریح شد
نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران با رویکرد مرور اقدام‌‌های امسال و بررسی اهداف و برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی NIOC، نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد نفت با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مدیران و روسای ستادی و مدیران عامل شرکت‌های تابعه عصر روز یکشنبه، ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی نفت (کوشک) برگزار شد.
 
در این نشست محسن خجسته‌مهر، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به بیان رویکردها و سیاست های این شرکت پرداخت و بر هم‌افزایی در بخش های مختلف برای رسیدن به اهداف کلان سازمانی تاکید کرد.
 
وی با تاکید بر اینکه ۱۴۰۲ سال مهمی برای شرکت ملی نفت ایران است، اظهار کرد: در همه زمینه ها باید طبق برنامه اقدام‌های لازم انجام شود و در بحث تولید نفت و گاز نیز باید با تمام توان برنامه‌ها و اقدام‌های مدنظر را به پیش برد.
 
در این نشست، محسن حقیقی مقدم، مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت به بیان رویکردها و برنامه های این مرکز برای تعالی مدیران پرداخت و هرمز قلاوند، مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران نیز برنامه های تولیدی این شرکت را تشریح کرد.
 
همچنین در بخش اصلی این نشست، احمد رجبی، مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، برنامه‌ها و طرح های مهم که باید در شرکت‌های تابعه و بخش‌های مختلف اجرایی شود را تشریح کرد.
۲۳ اسفند ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۹۸۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.