12
با هدف معرفی توانمندی ها، دستاوردها و فرصت های سرمایه گذاری

حضور فعال شرکت نفت خزر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت

حضور فعال شرکت نفت خزر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت
شرکت نفت خزر با هدف معرفی توانمندی ها، دستاوردها و فرصت های سرمایه گذاری شرکت ملی نفت ایران در دریای خزر، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران حضوری متفاوت و تاثیرگذار داشت.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، این شرکت در راستای حضور موثر در نمایشگاه بیست و چهارم و بهره گیری حداکثری از فرصت ها جهت جذب سرمایه و خدمات فنی و مهندسی، اقدامات گسترده ای را همسو با رویکردها و سیاست های حاکم بر نمایشگاه بیست و چهارم برنامه ریزی نمود.

بر همین اساس شرکت نفت خزر در این نمایشگاه ضمن بیان دستاوردها و عملکرد خود به معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بخش فراساحل خزر بر اساس ماموریت­ها و اهداف کلان شرکت ملی نفت ایران پرداخت. همچنین غرفه شرکت نفت خزر در طول برگزاری این نمایشگاه میزبان کارشناسان و مدیرانی از شرکت های معتبر بین المللی و فعال در حوزه آب های عمیق بود. همچنین مدیران شرکت نفت خزر از غرفه های توانمند شرکت های داخلی دیدار و بازدید بعمل آوردند.

شایان ذکر است شرکت نفت خزر امسال در بخشی از غرفه شرکت ملی نفت ایران، دستاوردهای صنعت نفت را در حوزه آب های عمیق به نمایش گذاشت و کارشناسانی از بخش های مختلف این شرکت پاسخگوی مراجعان و بازدیدکنندگان بودند.

گفتنی است بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران با حضور گسترده شرکت های داخلی و خارجی از یازدهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با محوریت رونق تولید و ساخت داخل و حمایت از استارت آپ ها برگزار شد.

 

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
کد خبر : ۱,۵۰۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.