12
هم اندیشی مسئولان حفاظت فناوری اطلاعات و حراست

چهارمین نشست هم اندیشی مسئولان حفاظت فناوری اطلاعات و انتشار حراست شرکت ملی نفت ایران

 به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، چهارمین نشست هم اندیشی مسئولان حفاظت فناوری اطلاعات و انتشار حراست شرکت ملی نفت ایران به میزبانی حراست این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار گردید.  
 
به میزبانی شرکت نفت خزر
چهارمین نشست هم اندیشی مسئولان حفاظت فناوری اطلاعات و انتشار حراست شرکت ملی نفت ایران در منطقه عملیاتی خزر برگزار گردید.
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، چهارمین نشست هم اندیشی مسئولان حفاظت فناوری اطلاعات و انتشار حراست شرکت ملی نفت ایران به میزبانی حراست این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار گردید.
این نشست هم اندیشی با محوریت طرح و بررسی مسائل حوزه حفاظت فناوری اطلاعات و انتشار حراست شرکت ملی نفت ایران و با هدف تبادل نظر و بهره گیری از نظرات و راهکارهای پیشنهادی مسئولین این حوزه در روزهای 29 و 30 مهر ماه در منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار گردید .
علی اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر در این نشست اظهار داشت : تغییر نگرش ، ایجاد نوآوری ، توسعه و به روز نمایی زیر ساخت های مورد نیاز در حوزه حفاظت فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور حفظ و ارتقاء امنیت سامانه های موجود ، امری است ضروری و اجتناب ناپذیر چرا که امروزه به رغم رشد فزاینده سیستم های الکترونیک و وجود تکنولوژی های جدید در بخش امنیت اطلاعات ، واحدهای صنعتی و غیر صنعتی سازمان ها به واسطه حفره های امنیتی پیوسته در معرض مواجهه با حملات سایبری و ایجاد اختلال در روند فعالیت ها و خسارت های جبران ناپذیر در سیستم های رایانه ای و اتوماسیون خود هستند .
وی افزود : کارشناسان حوزه حفاظت فناوری اطلاعات کار بسیار سخت و دشواری را پیش روی دارند ، چرا که هر روز روشها و نرم افزارهای جدیدی در این حوزه عرضه می شود و به روز بودن متخصصین این حوزه از ضروریات کار آنهاست . متخصصین حراست نیروهای خدوم و گمنامی هستند که کارهای بسیار بزرگی را برای صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند، لذا خداوند به برکت این گمنامی توفیقات زیادی نصیبشان خواهد کرد.
اصولی در پایان افزود : فعالان حوزه حفاظت فناوری اطلاعات به غیر از رفع موانع موجود می بایست از روشهایی استفاده کنند که دسترسی به سیستم های فناوری را برای پیشبرد اهداف شرکت سهل و آسان گرداند و برگزاری نشست هایی از این دست با رویکردهای نوین و با هدف استاندارد سازی فرآیندها در این حوزه بسیار سودمند خواهد بود .
آقاجانی رئیس حفاظت و فناوری اطلاعات و انتشار حراست شرکت ملی نفت ایران در ادامه جلسه اظهار داشت : اصلاح ساختار سازمانی معاونت حفاظت فناوری اطلاعات و انتشار سازمان حراست در زمان مسئولیت دکتر اصولی در سازمان حراست بوده و با توجه به اقدامات شایسته در این حوزه برکات زیادی نصیب صنعت نفت شده است.
وی افزود : مسئولین این حوزه جوان، پرتلاش و خلاق هستند که علیرغم بضاعت کم توانسته اند خدمات بسیار خوبی را به شرکت ارائه دهند و انشاءاله آینده درخشانی را برای این صنعت در این حوزه رقم خواهند زد.
در پایان این نشست از زحمات شهبازخانی سرپرست منطقه عملیاتی خزر و رئیس حراست شرکت نفت خزر بدلیل میزبانی شایسته تقدیر و تشکر گردید .
۳۰ مهر ۱۳۹۳
کد خبر : ۸۷۹

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.