12
در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید هیئت مدیره شرکت نفت خزر مطرح شد:

دلاویز: اکتشاف، تولید و توسعه در خزر از زوایای مختلف در حال بررسی است.

دلاویز: اکتشاف، تولید و توسعه در خزر از زوایای مختلف در حال بررسی است.

مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید و قدیم هیئت مدیره شرکت نفت خزر با حضور دیگر اعضاء هیات مدیره انجام شد. به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر با توجه به عضویت سیدصالح هندی در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، سید عبدالجلیل رضوی به عنوان رئیس جدید هیئت مدیره شرکت نفت خزر تعیین و معرفی گردید.

در این جلسه سید صالح هندی با اشاره شرایط خاص حاکم بر خزر گفت: با تلاش های صورت گرفته توسط مدیریت جدید شرکت نفت خزر در چند ماه گذشته، رویکردهای قبلی نسبت به فعالیت در خزر کاملاً تغییر یافته است و با انجام اقدامات اصلاحی، تحولات قابل توجهی در ابعاد مختلف روی داده است. وی نقش مدیرعامل و همراهی و تلاش سایر متخصصان شرکت نفت خزر را در ایجاد این رویکرد جدید حائز اهمیت دانست و گفت: با ایجاد فضای تعاملی و نگاه ویژه به جذب فرصتهای سرمایه گذاری خارجی در حوزه آب عمیق حتماً در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات مهمی در حوزه خزر خواهیم بود. مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران انعقاد
تفاهم نامه های اجرایی با شرکت های معتبر خارجی و داخلی را از عوامل مهم تغییر فضای کاری حاکم بر خزر دانست. سید عبدالجلیل رضوی رئیس هیئت مدیره شرکت نفت خزر نیز ضمن تقدیر از زحمات سید صالح هندی افزود: حوزه خزر به لحاظ موقعیت ژئوپلیتیکی بسیار پراهمیت است و تعاملات هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت خزر مسیر توسعه فعالیت های اجرایی و توسعه ای را در خزر هموار خواهد نمود.

رضوی ضمن ابراز خرسندی از حضور مهندس هندی در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، عضویت ایشان را به عنوان عضوی مطلع و آگاه نسبت به اهداف و برنامه های شرکت نفت خزر بسیار مؤثر و مهم خواند.
محسن دلاویز مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت نفت خزر نیز با اشاره به سوابق اجرایی مهندس هندی ایشان را از مدیران ارزشی کشور دانستند. وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شرکت نفت خزر، حمایت های اعضاء هیئت مدیره به خصوص نقش شخص مهندس هندی را در تحقق برنامه های تعریف شده پررنگ دانست و از زحمات وی تقدیر و تشکر نمود. مدیر عامل شرکت نفت خزر افزود با توجه به نگاه ویژه مقام عالی وزارت به حوزه خزر و پیگیری های ایشان، موضوع انجام مذاکرات بین المللی با شرکت های صاحب نام و جذب فرصت های سرمایه گذاری به صورت خاص در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و تا حصول نتایج لازم ادامه خواهد یافت. دلاویز بهره گیری از مدل قراردادی مشارکت در تولید در خزر را منبعث از مشورت های صورت گرفته با مقام عالی وزارت دانست و گفت: با توجه به پیچیدگی های عملیاتی و شرایط خاص خزر موضوع اکتشاف، توسعه و تولید در خزر از زوایای مختلف در دست بررسی و کارشناسی است.
مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت نفت خزر با آرزوی موفقیت برای رئیس جدید هیئت مدیره افزود: در حال حاضر با توجه به تغییر رویکردها و پیگیری های انجام شده تمامی کارکنان شرکت با عزمی راسخ و همسو با اهداف و برنامه های شرکت برای دستیای به اهداف ترسیم شده با جدیت در تلاش هستند.

هرمز قلاوند دیگر عضو هیئت مدیره شرکت نفت خزر نیز با اشاره به ظرفیت های موجود در این شرکت به لحاظ دانش فنی متخصصان و کارشناسان و همچنین تجهیزات ویژه حفاری و ناوگان دریایی افزود: بسترهای لازم جهت تبدیل این شرکت به یک شرکت E&P واقعی در حوزه آب عمیق فراهم است و امید است با حمایت های همه جانبه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران این موضوع در آینده محقق گردد .

در پایان مهندس هندی طی مکاتبه ای با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران از اقدامات اصلاحی و صرفه جویی های انجام شده در شرکت نفت خزر از محسن دلاویز تقدیر و تشکر نمود . از نکات حائز اهمیت در گزارش عملکرد ارائه شده ، می توان به صرفه جویی های انجام شده به میزان 5.5 میلیون دلار ، 24 میلیون یورو و 70 میلیارد ریال طی این مدت اشاره نمود .  

۲۲ شهریور ۱۳۹۶
کد خبر : ۱,۱۹۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.