12
علی اصولی در نشست هم اندیشی مدیران و روسای شرکت نفت خزر بیان نمود؛

دستیابی به اهداف عالی شرکت با تبادل افکار و همدلی محقق می گردد.

دستیابی به اهداف عالی شرکت با تبادل افکار و همدلی محقق می گردد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت با هدف بررسی چالش ها،اهداف و برنامه های اجرایی این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد.

 

علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر هدف از برگزاری این جلسات را استفاده حداکثری از خرد جمعی کارکنان، تبادل افکار و هم اندیشی درباره اهداف کلان سازمان دانست و تاکید نمود با تعبیین دقیق مسائل و چالشها، امکان ارائه راه حل ها و تحقق اهداف پیش بینی شده میسّر می گردد.

اصولی در این نشست خطاب به مدیران و روسای شرکت خاطر نشان ساخت؛ دستاوردهای با ارزش به دست آمده در حوزه خزر را نباید هیچگاه فراموش نمود، چه در زمان انجام فعالیت های گروه مطالعات خزر جنوبی (SCSG)در دو دهه قبل، چه در زمان عملیات ساخت سکوی عظیم ایران امیرکبیر و شناورهای چندمنظوره و چه در زمان عملیات اکتشاف، حفاری و کشف نفت در آبهای عمیق خزر. همه این افتخارات را مرهون تلاش و همت کارشناسان و متخصصان کشور هستیم و می توان در سایه همدلی و ایمان و خودباوری با نگاهی به آینده به افتخارات بیشتری دست یافت.

مدیر عامل شرکت نفت خزر با اشاره به اهمیت نقش کارشناسان و متخصصان شرکت در نیل به اهداف سازمان و تحقق برنامه های عملیاتی شرکت افزود: به رغم محدودیت ها و شرایط خاص عملیات در دریای خزر میتوان با تلاش و سختکوشی و بهره گیری از دانش اندوخته شده در سازمان توسط متخصصان بخش های مختلف، به اهداف عالی دست یافت.

شایان ذکر است مدیران و روسای حاضر در این نشست به بیان چالش ها و دیدگاه های خود در خصوص اجرای برنامه های آتی شرکت پرداخته و مسائل مربوط به حوزه فعالیت خود را تشریح نمودند.

 

۲۶ تیر ۱۳۹۷
کد خبر : ۱,۳۹۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.