12
مدیر بیست‎وچهارمین نمایشگاه بین‎المللی صنعت نفت

رونق تولید محور برگزاری بیست‎وچهارمین نمایشگاه صنعت نفت است

رونق تولید محور برگزاری بیست‎وچهارمین نمایشگاه صنعت نفت است
مدیر بیست و چهارمین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به اینکه رونق تولید محور برگزاری این رویداد است، گفت: امسال برای نخستین بار به شرکت‎های دانش بنیان و فعالان ساخت داخل، سالن ویژه اختصاص داده شده است.

محمد ناصری با بیان اینکه نمایشگاه بینالمللی صنعت نفت ایران یکی از مهمترین رویدادهای نمایشگاهی نفت و گاز در جهان است، افزود: توانمندی داخلی صنعت نفت در بحث ساخت داخل و شرکتهای پیمانکاری موجب شد امسال با حضور پررنگ این شرکتها در نمایشگاه مواجه باشیم؛ بر این اساس متراژ بخش سرپوشیده داخلی با افزایش ۷ هزار مترمربعی نسبت به سال قبل به ۳۵۷۶۶ مترمربع رسیده است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: در نمایشگاه امسال، تشدید تحریمهای یک جانبه آمریکا باعث کاهش حضور شرکتهای خارجی شده اما با این وجود شرکتهای مطرحی از کشورهایی مانند اسپانیا، آلمان، ایتالیا، اوکراین، چین، روسیه، هلند، آذربایجان و...در نمایشگاه حضور دارند.

مدیر اجرایی نمایشگاه بینالمللی صنعت نفت نیز با بیان اینکه یکی از شاخصهای نمایشگاه امسال اختصاص یک سالن ویژه به شرکت های دانش بنیان و ساخت داخل است، افزود: بر این اساس در این دوره طبقه بندی موضوعی سالن ها انجام شده است و بر اساس آن نفت و صنایع بالادستی در سالن ۸ و ۹، گاز و صنایع میان دستی در سالن ۳۸، پالایش و پخش و صنایع پایین دستی در سالن ۴۱، پتروشیمی و صنایع پایین دستی در سالن ۱۴ و ۱۵، سازندگان ۱۰ گروه کالایی، ساخت داخل، شرکتهای دانش بنیان و دانشگاهها در سالن ۲۷، سازندگان تجهیزات صنعت نفت در سالن ۳۱، سازندگان تجهیزات صنعتی ایران در سالن ۶ و صادرکنندگان فرآوردههای نفت، گاز و پتروشیمی در سالن ۷ تقسیم شده اند.

سهراب عظیمیخواه اظهار کرد: امسال در حاشیه نمایشگاه بیست و چهارم صنعت نفت، همایشهایی با موضوعهای مختلف برگزار می شود که از میان آنها می توان به برگزاری همایش بورس انرژی؛ فرصت طلایی تجارت با نفت ایران، همایش بهینه سازی مصرف سوخت، راهکارهای افزایش سهم بخش خصوصی در صادرات فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی و ...اشاره کرد.

به گفته وی، آیین گشایش نمایشگاه بیست و چهارم صنعت نفت، صبح روز چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه، با حضور وزیر نفت و مقامات ایرانی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. این رویداد تا ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان فعالان صنعت نفت و علاقهمندان است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
کد خبر : ۱,۵۰۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.