12
در منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار شد

گرامیداشت مراسم روز جهانی کار و کارگر

گرامیداشت مراسم روز جهانی کار و کارگر
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، بمناسبت گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر مراسمی با حضور جمعی از کارگران شرکت در نمازخانه منطقه عملیاتی خزر برگزار شد.

در این مراسم محمد ترابی رئیس منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر، ضمن تبریک روز کار و کارگر اظهار داشت: همواره نیروی کار بعنوان اصلی ترین سرمایه هر مجموعه ای به شمار می رود و اگر مجموعه ای بخواهد مسیر تولید، توسعه و پیشرفت را طی کند، باید نگاه علمی به مفاهیم کار و کارگر داشته باشد. وی افزود: ارتباط بین توسعه، پیشرفت و تولید حداکثری با نیروی انسانی و کار، یک رابطه جدانشدنی است.

ترابی در پایان با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری بنام رونق تولید گفت: باید تمامی کارکنان در هر شرایط شغلی و کاری به سلاح علم و دانش مجهز شوند تا موفق شویم در تمامی زمینه ها عملکرد مناسب و دستاورد‌های ارزشمندی کسب کنیم.

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام گلدوست امام جماعت منطقه عملیاتی خزر طی سخنانی با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز کارگر اظهار داشت: کار و کارگر در آموزه های دینی ما از اهمیت بسزایی برخوردار است و پیامبر اکرم (ص) بر دستان کارگر بوسه زدند که همین اقدام ارزشمند نشان دهنده جایگاه و مقام کارگر در جامعه اسلامی است.

 

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
کد خبر : ۱,۵۰۲

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.