12

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت نفت خزر در پی درگذشت عالم مجاهد آیت الله طبرسی

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت نفت خزر در پی درگذشت عالم مجاهد آیت الله طبرسی
دکتر علی اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر در پیامی درگذشت آیت الله طبرسی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق ساری را به مردم شریف و انقلابی استان مازندران و مقام معظم رهبری تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

خبر ارتحال عالم جلیل القدرمرحوم آیت الله حاج نورالله طبرسی موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب به نمایندگی از کارکنان صنعت نفت در استان مازندران گردید.

ایشان پیش از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی به صف مبارزان پیوست و شجاعانه در حرکت های مردمی و راهپیمایی ها حضور داشتند و در طول هشت سال دفاع مقدس همچون پدری دلسوز برای جوانان رزمنده و بسیجی استان مازندران راهنما و چراغ معنویت بودند.  

این عالم وارسته که عمر با برکت خود را در راه خدمت به مردم، ترویج وگسترش معارف اسلامی و تبلیغ علوم دینی سپری نمود، سال‌ها بعنوان نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری بود و چندین دوره نیز نمایندگی مردم شریف و مومن مازندران در مجلس خبرگان رهبری را عهده دار بودند.

وفاداری به آرمان‌های نظام اسلامی و مجاهدت در این مسیر، فصل دیگری از زندگی این روحانی عالیقدر است که از خداوند رحیم، پاداش آن خدمات ماندگار و غفران و رضوان الهی را برای ایشان مسئلت می‌نمایم.

به خاندان مکرم و بازماندگان ایشان و مردم شریف، انقلابی و متدین استان مازندران صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای آنان صبر جمیل مسئلت می‌نمایم.

دکتر علی اصولی


۲۰ بهمن ۱۳۹۸
کد خبر : ۱,۶۰۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.