12
رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت خزر اعلام کرد

برگزاری مانور واکنشی در برابر بیمار مبتلا به ویروس کرونا درمنطقه عملیاتی خزر

برگزاری مانور واکنشی در برابر بیمار مبتلا به ویروس کرونا درمنطقه عملیاتی خزر
رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت خزر از چگونگی برگزاری مانور واکنشی در برابر بیمار مبتلا به ویروس کرونا درمنطقه عملیاتی شرکت نفت خزر خبر داد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر،  امیر مسعود قاسمی در رابطه با برگزاری مانور واکنشی در برابر بیمار مبتلا به ویروس کرونا گفت: این مانور به منظور افزایش سطح آشنایی با نحوه مقابله با بیماران مشکوک به ابتلا به کرونا در منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار شد.

قاسمی با اشاره به فرآیند اجرایی این مانور افزود: پیرو نظارت واحد HSE و انجام پایش تب سنجی در منطقه عملیاتی خزر توسط واحد حراست،‌ یکی از کارکنان که دارای علایم دمای بدن 38.5 درجه سانتیگراد و سرفه های خشک و نشانه هایی از اختلالات تنفسی بود در بدو ورود به منطقه عملیاتی شناسایی گردید. با توجه به علائم مشاهده شده وی مشکوک به ابتلا به کووید-19 تشخیص داده شد و برهمین اساس فرد مذکور بلافاصله جهت معاینه و تشخیص دقیق تر و در صورت نیاز ایزوله به بهداری انتقال داده شد. پس از معاینه کامل ایشان و حصول اطمینان از ابتلا به بیماری،  هماهنگی لازم جهت اعزام وی توسط آمبولانس به مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت در ساری و بخش قرنطینه صورت پذیرفت. پس از طی شدن فرایند انتقال و مراجعت آمبولانس ،‌ مراحل ضدعفونی بطور کامل انجام شده است.

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت خزر تصریح نمود، این عملیات با مشارکت کارکنان بهداری منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر با ایجاد بالاترین سطح حفاظت برای کارکنان خدمات درمانی و با استفاده از وسایل حفاظت فردی مناسب شامل لباس یکبار مصرف نفوذناپذیر و ماسک های تمام صورت با فیلترهای جذب آیروسل که اختصاصاً به منظور کنترل عوامل بیماری زای زیستی تهیه گردیده انجام شده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا این لحظه مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در سطح شرکت نفت خزر یافت نشده و کلیه موارد مشکوک ابتلا به کووید-19 با بررسی های دقیق توسط پزشکان صاحب صلاحیت منفی بوده است. وی همچنین تصریح نمود بهداری منطقه عملیاتی خزر نیز در آمادگی کامل جهت ارائه سرویس های درمانی به همکاران منطقه عملیاتی می باشند.

شایان ذکر است، رئیس HSE شرکت نفت خزر از تمامی همکاران درخواست نمود ضمن رعایت کامل اصول بهداشت فردی و اجتماعی و همکاری با بخش های متولی در اجرای دستورالعمل های مبارزه با ویروس کرونا از حضور در اماکن پر ازدحام پرهیز کرده و در صورت بروز کسالت و هر گونه تغییر وضعیت جسمی نامتعارف با علایم بیماری از طریق مراکز درمانی مستقر در منطقه عملیاتی خزر و همکاران ستادی نیز با مرکز تلفن بیمارستان نفت تهران با شماره 1511جهت دریافت خدمات درمانی لازم تماس حاصل نمایند. همچنین سامانه تلفن 4030 پاسخگوی سوالات همکاران در خصوص موارد مشکوک و علایم بیماری کرونا ویروس می باشد.

۱۸ فروردین ۱۳۹۹
کد خبر : ۱,۶۱۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.