12
در نشست نفت خزر و مدیریت اکتشاف

راهکارهای گسترش فعالیت های اکتشافی در شمال کشور بررسی شد

راهکارهای گسترش فعالیت های اکتشافی در شمال کشور بررسی شد
جلسه بررسی راهکارهای گسترش و توسعه فعالیت های اکتشافی در شمال کشور با حضور دکتر علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر و مهندس سید صالح هندی مدیر اکتشاف و عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران و مدیران دو مجموعه در شرکت نفت خزر برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، در این جلسه که به منظور گسترش همکاری‌های متقابل در حوزه فعالیت های اکتشافی استان های شمالی برگزار شد، دکتر اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر در گزارشی روند فعالیت های اکتشافی اعم از مطالعات زمین شناسی و ژئوفیزیک دربخش دریا و خشکی را تشریح نمودند.

دکتر اصولی گفت: در طی سال های گذشته مطالعات گسترده ای در حوزه‌های مختلف زمین شناسی و ژئوفیزیک در شرکت نفت خزر انجام شده که منجر به همکاری های متعددی با شرکت های تابعه از جمله شرکت ملی گاز و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت در بخش های مختلف شده است.

دکتر اصولی با قدردانی از نقش موثر مهندس هندی در پیشبرد و حمایت از طرح های اکتشاف حوزه دریای خزر اظهار داشت: برای حفظ توازن و میزان تولید، تقویت و توسعه فعالیت های اکتشافی در شمال کشور موضوعی مهم و ضروری است و در همین راستا شرکت نفت خزر از هرگونه همکاری و تعامل با دیگر شرکت ها و مدیریت های صنعت نفت استقبال می کند.

مدیر عامل شرکت نفت خزر اظهار داشت همکاری دو مجموعه نفت خزر و مدیریت اکتشاف در زمینه توسعه فعالیت های اکتشافی و عملیاتی در استان های شمالی می تواند تحولات بسیار خوبی را برای صنعت نفت به همراه داشته باشد.

مهندس سید صالح هندی مدیر اکتشاف و عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت برنامه‌های آتی این مدیریت در مناطق شمالی کشور را تشریح و در خصوص همکاری‌ با شرکت نفت خزر در پروژه های مطالعاتی و اکتشاف منابع هیدروکربوری ابراز خرسندی کرد.

سید صالح هندی گفت: مدیریت اکتشاف همکاری با شرکت های توسعه ای شرکت ملی نفت از جمله نفت خزر را در چارچوب منافع ملی می بیند و از هر گونه کمک در جهت توسعه فعالیت ها در زمینه اکتشاف در استان های شمال کشور استقبال می کند.

در ادامه این نشست از طرف مسئولین مدیریت اکتشاف برنامه های این مدیریت برای فعالیت های جدید اکتشافی در منطقه گرگان، همچنین اطلاعاتی از وضعیت پروژه دشت گرگان، محل اجرای پروژه و درصد پیشرفت آن برای اعضای حاضر در جلسه ارائه شد .

 شایان ذکر است در پایان این نشست مقرر شد کارگروهی متشکل از مدیران شرکت نفت خزر و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت برای پیشبرد فعالیت ها و همکاری ها در حوزه اکتشاف منابع هیدروکربوری در استان های شمالی تشکیل شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

۸ تیر ۱۳۹۹
کد خبر : ۱,۶۳۷

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.