12
رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت خزر:

خوشبختانه سکوی امیرکبیر عاری از هرگونه نشانه بیماری کرونا است.

خوشبختانه سکوی امیرکبیر عاری از هرگونه نشانه بیماری کرونا است
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، با رعایت دستورالعمل های پیشگیرانه سکوی ایران امیرکبیر تاکنون عاری از هرگونه نشانه بیماری کرونا در کارکنان می باشد.

 

 

 

 

 

امیر مسعود قاسمی، رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت خزر در پی انتشار خبری با عنوان "کرونا وارد بزرگترین سکوی نفتی ایران در خزر شد" گفت: در همان روز اعلام این خبر دو نفر از کارکنان مشکوک به کرونا با نظر پزشک مستقر در سکو به اسکله و پس از آن جهت انجام معاینات لازم به بیمارستان منتقل شدند که با توجه به معاینات و انجام سی تی اسکن ریه، پزشکان سلامت هر دو را تأیید نمودند و علائم تنفسی را دال بر ابتلا به کرونا تشخیص ندادند. 
قاسمی گفت: با توجه به مستندات موجود این دو نفر که هفته گذشته به ساحل منتقل شدند در سلامت کامل هستند و در همان روز نیز از بیمارستان مرخص شدند. 
قاسمی خاطر نشان کرد: با توجه به دستورالعمل های تدوین شده، رصد و پایش دائمی موارد مشکوک به بیماری کرونا برای کلیه کارکنان اعم از نیروهای رسمی، قراردادی و پیمانکاری بصورت جدی دنبال می شود. 
قاسمی در پایان اظهار داشت: از بدو شیوع کرونا با تمهیداتی که توسط اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست و حراست شرکت نفت خزر اندیشیده شده است چندین مورد انتقال از سکو به اسکله داشته ایم که خوشبختانه همگی در حد موارد مشکوک به کرونا تشخیص داده شدند و بیمار قطعی به کرونا نبوده اند و پس از دریافت گواهی سلامت به ادامه فعالیت های کاری خود پرداخته اند.

 

 

۲۳ مهر ۱۳۹۹
کد خبر : ۱,۶۶۰

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.