12

صدور مجوز 200 قفس پرورش ماهی در دریاچه خزر و تالاب

استاندار گیلان در جلسه شورای اداری استان از صدور مجوز 200 قفس پرورش ماهی در دریاچه خزر و تالاب انزلی توسط محیط زیست استان خبر داد.

 
صدور مجوز 200 قفس پرورش ماهی در دریاچه خزر و تالاب


استاندار گیلان در جلسه شورای اداری استان از صدور مجوز 200 قفس پرورش ماهی در دریاچه خزر و تالاب انزلی توسط محیط زیست استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، منطقه گیلان، مهندس کیهان هاشم نیا استاندار گیلان در نشست شورای اداری استان که با حضور معاونین استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی استان برگزار شد، با تسلیت وفات حضرت معصومه(س)، توسعه حرم مطهر فاطمه اخری(س) خواهر امام رضا(ع) را یکی از طرح‌های توسعه‌ای رشت عنوان و اظهارکرد: تعیین سازوکار اجرایی محدوده حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) بسیار اهمیت دارد و با راه اندازی کارگروهی در این خصوص به زودی آماده می‌شود.
وی با بیان اینکه تمامی زحماتی که در استان کشیده می‌شود در راستای یک کار تیمی و مستمر بین دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها و مراکز تاثیرگذار استان است.
استاندار گیلان ادامه داد: شناخت استان و داشتن رشته تحصیلی مرتبط برای پست مدیریتی از موارد پراهمیت در انتخاب مدیران است.
وی افزود: معاون عمرانی استانداری که هماهنگ کننده طرح‌های عمرانی بین دستگاه‌های اجرایی عمل می‌کند، جایگاه بسیار تاثیرگذاری است.
مهندس کیهان هاشم نیا گفت: کارگروه رسیدگی به مسائل استان به ریاست معاون اول رئیس جمهور شنبه گذشته در تهران برگزار شد و آغاز فعالیت سایت نفتی رودسر، صدور مجوز احداث کارخانه خودرویی در استان، بررسی اجرایی سدهای پلرود، شفارود، شهر بیجار، آخرین وضعیت محصولات کشاورزی از جمله چای، ابریشم و برنج، تکمیل و بهره برداری از پروژه آزاد راه قزوین – رشت، تسریع در احداث راه آهن قزوین - رشت، تشکیل صندوق توسعه چای و ... از جمله موضوعات مورد پیگیری در این کارگروه بود.
استاندار گیلان تصریح کرد: فروش 200 میلیارد تومان اوراق مشارکت در ماه جاری برای تکمیل سدهای گیلان که معادل کل بودجه استان بوده و تماماً تخصیص می‌یابد می‌توان پروژه‌های آبی و سدهای استان را با سرعت بیشتر عملیاتی کرد.
استاندار گیلان همچنین از افزایش 110 دفتر پیشخوان دولت الکترونیک در گیلان خبرداد و افزود: به منظور گسترش خدمات دولت الکترونیک و ارایه خدمات مطلوب تر به مردم استان انتقال خدمات اداری قابل اجرا در دفاتر پیشخوان اجرایی شده و به عنوان پایلوت کشوری در استان گیلان عملیاتی شده است.
استاندار گیلان با قدردانی از رسانه‌های استان در انعکاس خدمات دولت در گیلان گفت: انعکاس خدمات دولت در دهه فجر در رسانه‌های مکتوب اوج احساس مسئولیت رسانه‌های استان بود که موجبات شور و نشاط مردمی شده است که امیدوارم استمرار داشته باشد.
استاندار گیلان در ادامه از صدور مجوز 200 قفس پرورش ماهی در دریا و تالاب از سوی محیط زیست و تشکیل دبیرخانه دائمی میرزا کوچک جنگلی در گیلان خبرداد.
در ادامه ناصر عاشوری رئیس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاشهای استاندار برای پیگیری کارهای اساسی استان گفت: ایجاد فضای آرام در استان نتیجه همدلی بین مدیران و نمایندگان استان است.
ناصر عاشوری ابراز امیدواری کرد تا با تداوم این همدلی، توسعه و ارتقای منابع ملی استان در اولویت قرار بگیرد.
به گزارش ایسنا، در این جلسه محمد آقاجانزاده، فرماندار سابق لاهیجان به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری معرفی و از زحمات محمد اکبرزاده تشکر و قدردانی شد.
استاندار گیلان همچنین ایرج موذن، فرماندار سابق رودبار را به عنوان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری معرفی کرد

منبع:خبرگزاری ایسنا
۵ خرداد ۱۳۹۲
کد خبر : ۷۴۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.