12

برگزاری محفل انس با قرآن در شرکت نفت خزر در ایام ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، در ایام ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن در این شرکت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، در ایام ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن در این شرکت برگزار می شود.

بر پایه این گزارش، از آغاز ماه پر فیض و برکت رمضان برنامه معنوی محفل انس با قرآن بطور مستمر و با حضور همکاران شرکت نفت خزر برگزار می شود.

بر پایه این گزارش، در این محافل نورانی که با حضور تعدادی از کارکنان علاقمند و مومن پس از پایان نماز جماعت ظهر و عصر برگزار می شود، آقای مهندس اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر با اشاره به هدف از برگزاری محفل انس با قرآن اظهار داشتند: قرآن کریم نعمت بزرگی است که در اختیار ما قرار دارد و باید قدر آن را دانست، خوشبختانه ما در کشوری زندگی می کنیم که همه از برکات قرآن کریم فیض می برند.

وی تصریح نمود: این محفل با هدف تکریم شعایر دینی و پیروی از آموزه های قرآنی در شرکت نفت خزر برگزار می گردد.

مهندس اصولی با اشاره به نقش قرآن در زندگی اظهار داشت: قرآن مسیر هدایت بوده و در زندگی تاثیر بسزایی دارد و برگزاری اینگونه محافل می تواند مقدمه خوبی برای درک بیشتر مطالب و راهنمایی های موجود در این کتاب خدا باشد.

مهند س اصولی در ادامه افزودند: جامعه و بویژه سازمانها نقش تعیین کننده ای در ترویج شعائر دینی و مذهبی داشته و برگزاری این محافل در ماه مبارک رمضان موجب ترویج فرهنگ تلاوت قرآن در سطح همکاران می گردد.

آقای مهندس اصولی در پایان اظهار داشت: با توجه به حضور در ماه مبارک رمضان و دستیابی به آثار و برکات قرآنی در این ماه، باید قدر این محافل ،  قدر این انس و در خدمت قرآن بودن را بدانیم.

شایان ذکر است، این محفل معنوی، در تمامی ایام ماه مبارک رمضان،  با حضور مدیر عامل این شرکت و جمع کثیری از  همکاران علاقمند برگزار و در پایان نیز در محفلی صمیمانه و معنوی پاره ای از مفاهیم دینی و قرآنی مورد بحث قرار می گیر د
۵ اَمرداد ۱۳۹۲
کد خبر : ۷۸۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.