12

بررسی طرح جامع و برنامه های راهبردی شرکت نفت خزر

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، با حضور مهندس اصولی،مدیرعامل وسایرمدیران وروسای این شرکت طرح جامع و برنامه های مدون و راهبردی حوزه عملیاتی خزر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، با حضور مهندس اصولی،مدیرعامل وسایرمدیران وروسای این شرکت طرح جامع و برنامه های مدون و راهبردی حوزه عملیاتی خزر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آقای مهندس اصولی در ابتدا ضمن تشکر وتقدیر از زحمات کلیه واحدهای سازمانی اظهار داشت: شرکت نفت خزر بنا به دلایل مختلف دارای شرایط ویژه وخاصی است که پیشرو طرح و برنامه های آن نیازمند برنامه ریزی ، تهیه و تدوین نقشه راه است. وی در ادامه افزود: تهیه برنامه جامع برای شرکت نفت خزر، یک ضرورت جدی است تا بتوان بر اساس آن نسبت به اخذ مصوبات و اعتبارات مورد نیاز فعالیت نمود. ایشان جهت تکمیل و ویرایش نهایی تشکیل یک کمیته کارشناسی و مدیریتی را توصیه نمود وبا اهمیت خواندن برنامه جامع اظهار داشت: ما در ابتدا باید بدانیم در چه نقطه ای ایستاده ایم و سپس روشن نمائیم به کدام نقطه می خواهیم برسیم و نهایتاُ راههای رسیدن به این اهداف را مشخص کنیم.

آقای مهندس اصولی در تعیین اهداف با انواع فعالیت ها افزود: پس از روشن شدن اهداف است که ما باید روش ها و چگونگی دسترسی به اهداف را مشخص کنیم و در این رابطه اخذ اطلاعات و نظریات ، طرح و برنامه از کلیه واحدها بسیار حائز اهمیت است.

این گزارش می افزاید در ادامه این جلسه آقای دکتر واحدی ،مدیر برنامه ریزی با ارائه کتابچه طرح جامع شرکت آن را یک گام اساسی در راه تهیه نقشه راه دانست و اضافه نمودند با نظرات همکاران این طرح قابلیت تغییر و اصلاح و تکمیل را دارد.

برپایه این گزارش این نشست در دو نوبت صبح وبعدازظهر برگزار گردید و سر فصل های مختلف این طرح بحث های کارشناسی صورت گرفته و مقرر شد بررسی ورهنمودهای مدیرعامل شرکت و اظهارنظر های کارشناسی مورد تعدیل وتکمیل قرار گیرد.    


۲۳ اَمرداد ۱۳۹۲
کد خبر : ۷۹۰

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.