12

دومین نشست مشترک حوزه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با مدیران شرکت نفت خزر

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، دومین نشست مشترک حوزه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با مدیران این شرکت برگزار شد.

 
دومین نشست مشترک حوزه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران
با مدیران شرکت نفت خزر

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، دومین نشست مشترک حوزه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با مدیران این شرکت برگزار شد.

براساس این گزارش ، در این نشست آقای مدنی زادگان مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، دکتر اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر ، دکتر سمیع مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مسئولین توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و مدیران شرکت نفت خزر حضور داشتند.

بنابراین گزارش، دکتر اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر پس از خیر مقدم به میهمانان در ابتدای سخنان خود اشاره ای به تاریخچه اقدامات و فعالیت های مطالعاتی و اکتشافی حوضه شمال کشور پرداختند و در ادامه به معرفی شرکت نفت خزر و اهم وظایف ، برنامه ها و دستاوردهای مهم این شرکت سخنانی را ایراد نمودند.

مدیرعامل شرکت نفت خزر در این نشست با اشاره به محدودیت ها و پیگیری های این شرکت، ضرورت توجه به آموزش، تجهیز و توسعه کمی و کیفی نیروی انسانی را مورد تاکید قرار دادند.

دکتر اصولی در پایان با تاکید بر فراگیری دانش های روزآمد منابع انسانی بویژه در حوزه آبهای عمیق دریای خزر ،اظهار امیدواری نمودند شرکت نفت خزر با همفکری و حمایت مدیران ارشد منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران بتواند در حوزه منابع انسانی با رقبای بین المللی رقابت داشته باشد.

در ادامه این نشست آقای مدنی زادگان مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت نفت خزر اظهار داشتند: کاری که شرکت نفت خزر در دستیابی به منابع هیدروکربوری در آبهای عمیق دریای خزر انجام داده است. بیانگر وجود نیروهای متعهد و کارآمد می باشد و این امر، تقویت کمی و کیفی این شرکت را ضروری می سازد.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اهمیت و نقش نیروی انسانی در یک سازمان افزودند: باید از محدودیت هایمان در زمینه های مختلف بهره برده و برای ارتقاء توانمندیهای خود جهت دسترسی به اهداف بالاتر بر تلاشمان بیفزائیم . ما نیروی انسانی را از ارکان اصلی توسعه صنعت نفت می دانیم و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌تری را باید در این زمینه به انجام رسانیم.

وی در ادامه تصریح نمود؛ با توجه به کشف منابع هیدروکربوری در دریای خزر نگاهها به شرکت نفت خزر معطوف گردیده است و باید با ارتقاء دانش فنی و ارتباط با کشورهای صاحب تکنولوژی آبهای عمیق از پشتوانه علمی خوبی نیز برخوردار باشیم. این نگاه جامع و کلان در راستای رسیدن به اهداف ملی مورد حمایت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مقام عالی وزارت نیز می باشد .

آقای مدنی زادگان در پایان اظهار امیدواری کردند با همفکری و همدلی بتوانیم حرکت رو به رشد منابع انسانی را سرعت بخشیده و در مسیر مهندسی منابع انسانی گام برداریم.

شایان ذکر است، در بخش کارشناسی این نشست مدیران شرکت نفت خزر پیرامون مسائل فنی و تخصصی و مشکلات ساختاری و چالش‌های نیروی انسانی مدیریت ذیربط خود توضیحاتی را به مسئولین منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران ارائه کردند.

گفتنی است، مسئولین توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران نیز از برگزاری این نشست ابراز رضایت کردند و در جهت برطرف شدن مسائل مطروحه اعلام همکاری نمودند.
۲۵ اَمرداد ۱۳۹۳
کد خبر : ۸۶۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.