12
با حضور رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران

نشست شورای راهبری حراست شرکت ملی نفت ایران در منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، نشست شورای راهبری حراست شرکت ملی نفت ایران به میزبانی این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار گردید


بر اساس این گزارش ، در این نشست که با حضور فرهاد داراخانی معاون سازمان و رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران ، رؤسای ستادی حراست شرکت ملی نفت ایران و واحدهای حراست شرکت نفت خزر برگزار شد ، ضمن ارائه عملکرد فعالیت ها در سال جاری از سوی حراست نفت خزر ، چالش ها و مسائل پیش روی این واحد بررسی و راهکارهای لازم پیشنهاد شد .

محمد رهبر رئیس حراست شرکت نفت خزر در این جلسه ضمن معرفی کارکنان واحد متبوع در تشریح کارکردهای حراست اظهار داشت : امروزه مجموعه حراست در هر سازمانی مامنی برای کارکنان و مشاوری امین برای مدیران می باشد.

در ادامه این نشست ، فرهاد داراخانی رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست ها آشنایی با محیط و رفع مشکلات و مسائل پیش روی حراست شرکت های تابعه می باشد ، افزود : پیشبرد تغییرات در واحدهای حراست باید بصورت جمعی صورت پذیرد و قوانین بر اساس منشور اخلاقی انجام گیرد .

ایشان ضمن مفید ارزیابی کردن نتایج برگزاری این جلسه تصریح نمود : ستاد حراست شرکت ملی نفت ایران به مانند گذشته همراه واحدهای حراست شرکت های تابعه خواهد بود.
 
در پایان این نشست ضمن تشکر و قدردانی از حضور علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر در منطقه و میزبانی این شرکت ، از زحمات رئیس حراست سابق شرکت در قالب لوح تقدیر قدردانی گردید .
 
۲۴ آبان ۱۳۹۳
کد خبر : ۸۸۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.