12
در شانزدهمین همایش صنایع دریایی

حضور فعال کارشنا سان شرکت نفت خزر در همایش دریایی

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، کارشناسان مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت در شانزدهمین همایش صنایع دریایی ایران در بندرعباس شرکت نموده و با ارائه مقالات تخصصی ویژه آبهای عمیق در کارگاههای تخصصی و همچنین بازدید از نمایشگاه جانبی حضوری فعال داشتند .
شانزدهمین همایش صنایع دریایی با محوریت مدیریت و برنامه ریزی ، فناوریهای دریایی ، نفت ، گاز و سازه های فراساحل ، حمل و نقل و خدمات دریایی علوم دریایی و شرایط محیطی ، قوانین ، مقررات و استانداردها و سرمایه های انسانی برگزار شد. جذب بازارهای بزرگ صنایع دریایی ، تسریع در اجرای آیین نامه های قانون حمایت از توسعه صنایع دریایی ، ارائه آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در صنایع دریایی و ارائه راهکارهای لازم به منظور استفاده حداکثری از توان و ظرفیت صنایع داخلی از اهداف اصلی این همایش بوده است .
این گزارش می افزاید ، شرکت نفت خزر بعنوان یکی از اعضای حقوقی صنایع دریایی ایران هر ساله همکاری شایسته ای در راستای برگزاری هرچه بهتر همایش سالانه دریایی ایجاد نموده و با حضور کارشناسان خود و ارائه مقالات علمی و فنی در جهت ارتقاء همایش گامهای موثری برمی دارد.
تعیین ابعاد هندسی بهینه از منظر هیدرودینامیکی برای مخزن استوانه¬ای انبارش نفت در دریای خزر ، آنالیز سیستم مهار مخزن استوانه¬ای انبارش نفت در دریای خزر و بررسی کمانش موضعی خطوط دریایی تحت فشار خارج ، سه مقاله تخصصی ارائه شده توسط شرکت نفت خزر در این همایش بود .
شایان ذکراست ، شانزدهمین همایش صنایع دریایی ، با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، مدیر عامل سازمان بنادر و دریا نوردی ، فرماندهان دریایی سپاه و ارتش و همچنین کارشناسان ، مدیران ، فعالان دریایی و صنعتگران این حوزه در تاریخ 11 الی 14 آذر ماه در بندرعباس برگزار شد.
۱۸ آذر ۱۳۹۳
کد خبر : ۸۹۷

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.