12
جلسات هم اندیشی مدیران و روسای شرکت

برگزاری دهمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای شرکت نفت خزر

برگزاری دهمین  نشست هم اندیشی مدیران و روسای شرکت نفت خزر
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، دهمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در ستاد تهران برگزار گردید.

 

بر اساس این گزارش، علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،افزود: در ماه رمضان صرفا" دهان را بسته به لذایذ دنیایی نکنیم و با پشتکار و تلاش مضاعف به اجرای فریضه امر به معروف که همانا تلاش حداکثری در راستای تامین منافع ملی جمهوری اسلامی ایران است بپردازیم .

اصولی با اشاره به ترکیب جدید اعضاء هیات مدیره شرکت نفت خزر، حضور اعضاء جدید را نشان از اهمیت فعالیت های شرکت در سه استان گلستان و گیلان و مازندران و همچنین استمرار و توسعه فعالیت های جاری و آتی در آبهای عمیق دریای خزر دانست و افزود : تلاش این مجموعه در راستای تحقق اهداف و برنامه های شرکت ملی نفت ایران می باشد.

وی در خصوص مصوبات هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران مبنی بر تداوم فعالیت های اکتشافی و توسعه ای در دریای خزر و استانهای شمالی کشور تصریح نمود: با مساعدت هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران پروژه های مهم اجرایی مصوب گردید که در همین خصوص برنامه ریزی های لازم به منظور اجرای عملیات در بخش خشکی و فراساحل با جدیت در حال پیگیری است .

وی تصریح نمود: باید زمینه حضور شرکت های بین المللی را به عنوان شرکای صاحب دانش و تکنولوزی در اجرای پروژه های توسعه و تولید در آبهای عمیق دریای خزر فراهم سازیم که در این میان امور حقوقی و پیمانها با مهیا نمودن زمینه حضور شرکت های خارجی از طریق تشریح رویکردهای حاکم بر شرایط قراردادی در دریای خزر وظیفه خطیری بر عهده دارد .

مدیر عامل شرکت نفت خزر با اشاره به اهمیت پروژه رودسر اظهار داشت : پیگیریهای مستمری در خصوص تحصیل اراضی رودسر با چشم انداز ایجاد مرکز پشتیبانی غرب خزر در رودسر انجام شده است که در آینده شاهد توسعه زیر بنایی و ایجاد زیر ساخت های لازم در این زمینه خواهیم بود .

اصولی در ادامه این نشست با تاکید بر مسائلی همچون بهره وری سازمانی، لزوم مستند سازی و بهبود مستمر فعالیت ها، آموزش و تجهیز نیروی انسانی، استفاده بهینه از منابع انسانی و همچنین لزوم مصرف بهینه منابع مالی را در سازمان بسیار ضروری دانست .

آجورلو مدیر منابع انسانی شرکت نفت خزر نیز اعلام نمود پروژه TMS  در بخش آموزش شرکت نفت خزر با کمک تیم های کارشناسی از مدیریت های مختلف در حال انجام است که این پروژه بعد از اتمام بستر بسیاری از فعالیت های پایه ای مثل مدیریت دانش، مدیریت عملکرد، طرح ریزی دوره های آموزشی با هدف یادگیری و ... در سطح سازمان خواهد شد .

در ادامه جلسه هم اندیشی سایر مدیران و روسای شرکت گزارشی از برنامه ها و فعالیت های واحد متبوع خود ارائه نمودند.

در پایان جلسه نیز علی نادریان رئیس کمیته فنی و بازرگانی شرکت با توجه به شاخص های مورد نظر در ارزیابی فنی پروژه ها و همچنین مراحل اجرایی کمیسیون مناقصات به عنوان واحد نمونه درون سازمانی معرفی شد .

 

 

۱۰ تیر ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۶۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.