12
با حضور مدیر عامل شرکت نفت خزر

جلسه هم اندیشی کارشناسان و متخصصان این شرکت برگزار گردید.

جلسه هم اندیشی کارشناسان و متخصصان این شرکت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، جلسه هم اندیشی کارشناسان و متخصصان حوزه های مختلف شرکت با حضور علی اصولی مدیر عامل این شرکت برگزار گردید .

 

بهره مندی مدیر ارشد سازمان از نظرهای کارشناسان، بهبود فرآیند های کاری، تبادل افکار و انداشیه ها و تقویت روابط درون سازمانی از اهداف اصلی تشکیل این جلسه عنوان شد.

بر اساس این گزارش مدیر عامل شرکت نفت خزر با دعوت از کارشناسان و متخصصان حوزه های مختلف در سطح شرکت ضمن تقدیر از ایشان به عنوان نیروی محرکه در پیشبرد اهداف سازمان،افزود: پویایی و ادامه حیات سازمان بدون بهره گیری از نظرها ، انتقادها و پیشنهادهای سازنده کارشناسان امری است غیر ممکن.

اصولی برگزاری جلسات هم اندیشی در سطح کارشناسان و متخصصان را مکمّل جلسات هم اندیشی مدیران دانست و گفت بیان ایده های فکری و تبادل نظرهای کارشناسی در چارچوب های کاری مشخص ، فارغ از معذورات مدیریتی اتفاق می افتد و برگزاری هدفمند این گونه نشست ها در محیطی صمیمی در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

وی با اشاره به حوزه کاری شرکت در آبهای عمیق دریای خزر به عنوان تنها شرکت نفتی فعال در سطح شرکت ملی نفت ایران، لزوم مدیریت و مستندسازی دانش و تجربیات کسب شده را به لحاظ نوپا بودن فعالیت های صنعت نفت در این عرضه بسیار ضروری دانست. اصولی دستاوردهای با ارزش کسب شده چه در بخش ساخت سکو و شناورها و چه در بخش اکتشاف و حفاری در آبهای عمیق را مرهون تلاش کارشناسان و متخصصان شرکت دانست و گفت تجهیز نیروی انسانی به ابزارهایی همچون آموزش،یادگیری، انگیزه کاری بالا و احساس تعلق و تعصب سازمانی لازمه برداشتن گامهای بلندتر در اهداف اکتشافی و توسعه ای این شرکت خواهد بود که با کمک و همدلی تمامی مدیریت ها و واحدها میسر خواهد شد .

در ادامه این نشست کارشناسان ضمن بیان دیدگاهها و نظرهای خود در سطح سازمان و واحدهای خود، راهکارها و پیشنهادهایی را به منظور بهبود فعالیت های جاری در سازمان و همچنین رویکرد جلسات آتی هم اندیشی به مدیریت ارائه نمودند .

 

۲۱ تیر ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۶۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.