12
عید سعید فطر مبارکباد

پیام تبریک مدیر عامل شرکت نفت خزر بمناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک مدیر عامل شرکت نفت خزر بمناسبت عید سعید فطر
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، علی اصولی مدیر عامل این شرکت در پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران روزه دار، فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، علی اصولی مدیر عامل این شرکت در پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران روزه دار، فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت . متن این پیام بدین شرح است:

ایزد متعال را سپاس و ستایش می گویم که توفیق عبادت  در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیرمان قرار داد  و  فرصتی  فراهم کرد تا  با  روزه داری  در ماه تهذیب و تزکیه نفس بار دیگر ، با یاری از درگاه مهر بی نهایتش  به آرامشی روحانی دست یابیم. عید سعید فطر روزی است که انسان به فطرت پاک خویش باز میگردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بی کران ، به ستایش باری تعالی پرداخته و زنگار گناه را  آیئنه روشن قلب و جان می زداید .

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ، فرا رسیدن عید سعید فطر را به خانواده شرکت نفت خزر تبریک و تهنیت عرض نموده  و  از خداوند متعال رستگاری ، عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم .

امید است که در پرتو الطاف بی بدیل باریتعالی ، فرصتی فراهم آمده باشد تا روح و جان خود را در آسمان معنویت صیقل داده  ، تا ضمن قرابت بیشتر با  ارزش های والای الهی و انسانی  ره توشه  ارزشمندی  نیز  در جهت خدمات خالصانه به خلق خدا نصیب برده باشیم.

 

۲۴ تیر ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۶۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.