12
با حضور مدیر عامل شرکت نفت خزر

دومین نشست هم اندیشی بانوان برگزار شد.

دومین نشست هم اندیشی بانوان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، دومین نشست هم اندیشی بانوان شرکت نفت خزر با حضور مدیر عامل این شرکت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، دومین نشست هم اندیشی بانوان شرکت نفت خزر با حضور مدیر عامل این شرکت برگزار شد .

بر اساس این گزارش، فرنوش غلامی مشاور مدیرعامل در امور بانوان شرکت نفت خزر هدف از برگزاری این نشست ها را بهره مندی هر چه بیشتر سازمان از نظرها و دیدگاههای کارکنان و همچنین بررسی مسائل بانوان شاغل و ایجاد راهکار مناسب در جهت پویایی سازمان عنوان نمود.

مشاور مدیر عامل در امور بانوان شرکت نفت خزر ضمن ارائه گزارشی از حضور در همایش ارتقاء سلامت بانوان در محیط کار، به تشریح فعالیت های انجام شده در امور بانوان شرکت نفت خزر پرداخت. وی با تاکید بر تاثیر مثبت این نشست ها به صورت دوره ای و با حضور مدیر عامل شرکت عنوان نمود: در صدد هستیم تا با برنامه ریزی مدون، این جلسات را با هدف طرح مسائل سازمانی و با حضور حداکثری بانوان به منظور تبادل نظر و بررسی مسائل ایشان به طور پیوسته برگزار نماییم.

مدیر عامل شرکت نفت خزر نظم و آراستگی در انجام کار و محیط کار را از ویژگی های ذاتی بانوان برشمرد و از آنان خواست تا با روحیه نشاط آفرینی و بیان نظرها، انتقادها و پیشنهادهای سازنده، همسو با اهداف شرکت در حل مسائل و موضوعات سازمان بیش از پیش تلاش نمایند. اصولی همچنین با اشاره به نقش و جایگاه بانوان مستعد و کوشا در رشد و تعالی سازمان، رعایت عدالت جنسیتی را در انتخاب و انتصاب بانوان کارا در سطح سازمان امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانست.

شایان ذکر است در ادامه این نشست به پرسش­های حاضرین پیرامون دیدگاهها و مسائل موجود در سطح سازمان توسط مدیر عامل پاسخ داده شد .

 

۱۸ آبان ۱۳۹۴
کد خبر : ۱,۰۰۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.