12
با حضور رئیس امور ورزش شرکت ملی نفت

سالن ورزشی شرکت نفت خزر افتتاح شد

سالن ورزشی شرکت نفت خزر افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، همزمان با روز بزرگداشت شهدا، سالن ورزشی شرکت نفت خزر با حضور سرپرست و مدیران ارشد شرکت نفت خزر و رئیس امور ورزش شرکت ملی نفت ایران و هیئت همراه افتتاح شد.
مسعود پارسی سرپرست شرکت نفت خزر ضمن تشکر از مدیریت امور ورزش شرکت ملی نفت و همچنین مدیریت ورزش همگانی برای پیگیری‌های انجام شده جهت فراهم کردن نشاط سازمانی و ایجاد یک سالن ورزشی با امکانات مناسب در نفت خزر، گفت: استفاده همکاران این شرکت از تجهیزات و وسایل فراهم شده باعث افزایش عملکرد و روحیه نشاط در بین آنها و ایجاد انگیزه در نیروی انسانی متخصص و ماهر مورد نیاز صنعت نفت خواهد شد.

 

هادی افشار، رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران نیز با بیان اینکه وزارت نفت با دارا بودن تیم های ورزشی در رشته های مختلف، بزرگ‌ترین باشگاه ورزشی جهان است، گفت: بعضی از رشته‌های ورزشی اولین بار از سوی وزارت نفت وارد ورزش تخصصی کشور شده و هیچ باشگاهی در دنیا به این تعداد و تنوع تیم ورزشی ندارد.

 

وی ادامه داد: این مهم نشان می‌دهد که وزارت نفت تا چه حد به نشاط و سلامتی کارکنان و خانواده بزرگ خود و همچنین ورزش قهرمانی اهمیت می‌دهد.

 

دکتر افشار با تشریح رویکردهای شرکت ملی نفت ایران در جهت توسعه ورزش همگانی، برگزاری دوره های آموزشی هدفمند برای کارکنان مرتبط با امور ورزش این شرکت را به ویژه در زمینه مدیریت و نگهداشت مجموعه های ورزشی، تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها و تجهیزات ورزشی خواستار شد.

 

عبدالرحمان جوان بخت مدیر منابع انسانی شرکت نفت خزر نیز ضمن تشکر از مساعدت و حمایت های دکتر پارسی سرپرست شرکت نفت خزر و کلیه دست اندرکاران، به ارائه گزارشی در زمینه نحوه خرید و تجهیز این سالن ورزشی پرداخت و اضافه کرد: ورزش همگانی کارکنان، ارتباط مستقیمی با افزایش بهره وری و کارآیی و همچنین بهبود کار تیمی و افزایش اعتماد به نفس داشته و باعث کاهش مشکلات جسمانی و هزینه های پزشکی در سازمان می شود.

سالن ورزشی شرکت نفت خزر افتتاح شد1

۲۲ اسفند ۱۴۰۲
کد خبر : ۲,۰۷۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.