12
به مناسبت ۲۵ فروردین روز ملی منابع انسانی انجام شد

نشست سرپرست شرکت نفت خزر با کارکنان مدیریت منابع انسانی

نشست سرپرست شرکت نفت خزر با کارکنان مدیریت منابع انسانی
مسعود پارسی سرپرست شرکت نفت خزر به مناسبت ۲۵ فروردین روز ملی منابع انسانی با کارکنان مدیریت منابع انسانی شرکت دیدار و از زحمات و خدمات ارزنده همکاران منابع انسانی تقدیر و تشکر نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، در این نشست صمیمانه که به میمنت روز ملی منابع انسانی برگزار شد، دکتر مسعود پارسی ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان با ابراز خشنودی از این دیدار صمیمانه، بر اهمیت جایگاه مدیریت منابع انسانی در پیشبرد اهداف شرکت و پیگیری درخواست ها و مشکلات همکاران تاکید نموده و در ادامه رهنمودهای لازم جهت هر چه بهتر شدن امورات و افزایش سطح کیفی فعالیت ها و خدمات به ویژه در زمینه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال ارائه کردند.

 

در این نشست همچنین عبدالرحمان جوان بخت مدیر منابع انسانی شرکت نفت خزر نیز از مساعدت، نگاه ویژه و مثبت دکتر پارسی سرپرست شرکت به حوزه منابع انسانی تشکر نموده و در ادامه گزارشی کلی از اهم فعالیت ها و اقدامات انجام شده واحد در سال گذشته و برنامه ها و اهداف مورد نظر در سال جاری ارائه کرده و خواستار مساعدت هر چه بیشتر مدیریت ارشد، همکاری و همراهی سایر بخش ها در تحقق این اهداف و برنامه ها شدند.

 

در پایان این نشست نیز هر یک از کارکنان مدیریت منابع انسانی نقطه نظرات، پیشنهادات و درخواست های مورد نظر خود را بیان نمودند.      
۲۶ فروردین ۱۴۰۳
کد خبر : ۲,۰۸۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.